Jaaaaa pommel horse guy!!!
hahaha wat schattig alle drie zo knullig eigenlijk
Ja ik vind dat echt zoān lul dat ik heel lang dacht dat het een Nederlander was.
hij heeft in de jeugdopleiding van je cluppie gezeten! die kan je toch geen lul vinden?
Ik vind Van der Poel ook iets onsympatieks hebben. Maar eigenlijk vind ik alle wielrenners niet leuk
Weten jullie waarom er bij veel sporten (atletiek, wielrennen, kogelstoten) nog papieren namen en nummers opgespeld worden? Is daar een goed reden voor? Je zou toch denken dat iedereen een speciaal gemaakt/ontworpen Paris 2024 pakje of shirt heeft dus dat een nummer of naam daar prima opgeprint zou kunnen worden toch? Voelt zo ouderwets.
Maar die pakken zijn toch generiek, daar zijn toch geen namen op geprint? En hoe doe je dat als je een āarmeā sportbond hebt, uit een klein land. En als je laat wordt toegelaten? Sifan was geplaatst voor de 1500 m, maar liet die schieten aan het begin van de week. Dus haar plek is vast opgevuld uit de 'stand-by"groep. En als je meerdere nummers loopt, heb je dan dezelfde nummers? Of moet je dan een pakje per nummer laten maken? Als je bijvoorbeeld individueel loopt en in de estafette?
Ook Bauke Mollema niet? Die vind ik altijd wel sympathiek.
Wout van Aert ook wel trouwens, maar dat komt misschien omdat ik een docu over hem gezien heb.
Nee dat bedoel ik dus. Ik dacht als je toch voor iedereen een nieuw pak hebt (waar ik even van uit ga want ik zie iedereen met verse pakjes met hun landsnaam ect er wel op), waarom dan niet direct een achternaam erop printen? Qua nummers en verschillende onderdelen/races snap ik wel wat je bedoelt ja. Daās niet handig. Maar ook het pakje voor Sifan is al uitgegeven lijkt me en ja das jammer dat ze dan op het laatste moment niet meedoet maar neem aan dat ze haar pakje niet hoeft in te leveren zodat hij voor iemand anders gebruikt kan worden.
Edit; oh je bedoelt de extra renster die nu voor Sifan mag. Ja okƩ goed punt.
Ik vraag me af of ik je goed begrijp hoor, maar de pakjes worden toch door de nationale olympische comitƩs uitgegeven en de nummers/namen door Parijs-organisatie? Dus als de pakken besteld worden, heeft misschien nog niet iedereen zich gekwalificeerd?
ja en t ziet er ook wel gezellig uit toch
Ik dacht misschien als belangrijkste nadeel de aerodynamiek bij snelle sporten? Al die pakjes zijn zo strak mogelijk ect maar dan zit er wel zoān knisperig papiertje op je buik haha.
En @TanteBetje ik weet niet, lijkt me gewoon zoān kleine moeite om ff een naam er op te printen/strijken zodra je iemand zān maat gaat geven.
Maargoed ik weet het ook niet en boeit verder natuurlijk ook niet haha, waren allemaal maar gewoon wat gedachtes
De zwembroek van Hongarije is ook wel een beetje bijzonder
Ik wilde dit net komen posten haha wtf
Woww wat een goede estafette zeg!
Wauw wat een eindsprint!!!
Waarom moet ik huilen
ahhh tering wat mooi
Oh my god ik heb zo hard FEMKEEEEE geschreeuwd!
FEMKE BOL OMGGGHH
Ik trip. Heb alleen maar geroepen āze doet het! Ze doet het! Ze doet heeeeeeeettttā