hahah wat een geweldig beeld zo
ik snap wel dat hij daar een fotomoment wilde
evenepoel is echt m’n sport BEC
Die finish met die fiets zo is wel supergaaf
Die finish aan de voet van de Eiffel, zo’n mooi beeld.
Blij om te zien dat er zoveel support in de zaal zit voor Imane Khelif bij het boksen. Vreselijk wat zij allemaal over zich heen krijgt.
Lekker dat ze gewonnen heeft, die Hongaarse tegenstander van net had ook echt fucked up dingen gedeeld op haar Instagram
Ja he. En mensen blijven ook door gaan.
Ja, net voor de finish hoorde hij dat de tweede op 1 minuut was. Ik zou ook poseren hoor
pommel horse guy heeft brons!!!
Jaaaaa pommel horse guy!!!
hahaha wat schattig alle drie zo knullig eigenlijk
Ja ik vind dat echt zo’n lul dat ik heel lang dacht dat het een Nederlander was.
hij heeft in de jeugdopleiding van je cluppie gezeten! die kan je toch geen lul vinden?
Ik vind Van der Poel ook iets onsympatieks hebben. Maar eigenlijk vind ik alle wielrenners niet leuk
Weten jullie waarom er bij veel sporten (atletiek, wielrennen, kogelstoten) nog papieren namen en nummers opgespeld worden? Is daar een goed reden voor? Je zou toch denken dat iedereen een speciaal gemaakt/ontworpen Paris 2024 pakje of shirt heeft dus dat een nummer of naam daar prima opgeprint zou kunnen worden toch? Voelt zo ouderwets.
Maar die pakken zijn toch generiek, daar zijn toch geen namen op geprint? En hoe doe je dat als je een “arme” sportbond hebt, uit een klein land. En als je laat wordt toegelaten? Sifan was geplaatst voor de 1500 m, maar liet die schieten aan het begin van de week. Dus haar plek is vast opgevuld uit de 'stand-by"groep. En als je meerdere nummers loopt, heb je dan dezelfde nummers? Of moet je dan een pakje per nummer laten maken? Als je bijvoorbeeld individueel loopt en in de estafette?
Ook Bauke Mollema niet? Die vind ik altijd wel sympathiek.
Wout van Aert ook wel trouwens, maar dat komt misschien omdat ik een docu over hem gezien heb.
Nee dat bedoel ik dus. Ik dacht als je toch voor iedereen een nieuw pak hebt (waar ik even van uit ga want ik zie iedereen met verse pakjes met hun landsnaam ect er wel op), waarom dan niet direct een achternaam erop printen? Qua nummers en verschillende onderdelen/races snap ik wel wat je bedoelt ja. Da’s niet handig. Maar ook het pakje voor Sifan is al uitgegeven lijkt me en ja das jammer dat ze dan op het laatste moment niet meedoet maar neem aan dat ze haar pakje niet hoeft in te leveren zodat hij voor iemand anders gebruikt kan worden.
Edit; oh je bedoelt de extra renster die nu voor Sifan mag. Ja oké goed punt.
Ik vraag me af of ik je goed begrijp hoor, maar de pakjes worden toch door de nationale olympische comités uitgegeven en de nummers/namen door Parijs-organisatie? Dus als de pakken besteld worden, heeft misschien nog niet iedereen zich gekwalificeerd?