Olympische en Paralympische Spelen #2

Dit wordt ook echt een laaaange wedstrijd😴

1 like

Het is wel echt een mooie finale (als je van tennis houdt). De NOS te kennen gaan ze zo wel schakelen naar het wielrennen van de dames. Al weet ik niet wat saaier is

Wij hebben tot vanancht 0.00 geprobeerd aan kaarten te komen voor de tennisfinale, maar nu ze al zo lang doen over de 1e set, ben ik stiekem wel beetje blij dat niet gelukt is, haha.

En sowieso moet Djokovic verslagen worden, vind dat zo een kutlul.

1 like

4e plaats lijkt het hoogste wat we aankunnen. Echt de stomste plaats ooit.

2 likes

ahh die gouden medaille voor Kaylia Nemour (brug) echt prachtig! Het hele jaar al zo consistent aan de top en dat het er dan nu ook nog uitkomt, eerste Afrikaanse turnmedaille ooit!

9 likes

Gisteren de estafette 4x400m, super goed gestart maar dan die laatste ronde de mist in gegaan. Femke Bol was zeer sterk
Zeilen waren we ook vierde. Denk ook bij een van die paardensporten.

Vandaag vierde in gymnastiek bij de mannen bij de ringen en vrouwen op de ongelijke leggers.

En ik haat het als ze dan in interviews zeggen ja, 4e is super goed. En ik mocht in een finale staan.

Aim higher :rage:

Maar Algerije heeft een eerste gouden medaille bij gymnastiek met Kayla Nemmour

2 likes

Damn als ik Alcaraz was had ik Djoko er gewoon lekker bijgenaaid laten worden door de scheids hoor (bal van Djoko was uit gegeven, Alcaraz gaf aan dat hij wel in was)

2 likes

Fuck Alcaraz gaat het niet redden vrees ik

2 likes

Ben er ook bang voor

1 like

Tering. Heb net twee uur iets anders gedaan. Ben weer terug bij de TV zijn die tennissers nog steeds bezig!? Zijn ze niet een keer moe ofzo.

1 like

Hij geeft het zowat cadeau :sob:

Ben wel blij dat ze maar 3 sets spelen op de OS ipv de normale 5. Had 10 uur kunnen duren joh

2 likes

Wie heeft zin om daar naar te kijken?

Oke ik mag hem niet maar vind dit wel weer mooi. Hoe vet dat je nu echt alle mogelijke titels binnen hebt.

2 likes

Ik ga dood om die vrouw die daar zo droog met die vlag staat te wachten tot Djokovic uitgesobbed is

3 likes

Ik ook! Zo mooi!

Kan helaas ook nergens vinden wanneer ze de medailles krijgen en wanneer de huldiging is.

1 like

Ik las ergens maandag

2 likes

Ahhahahahahhahha lekker gewerkt jongens

1 like

Tjonge jonge jonge

1 like

Als we nu weer 4e worden, word ik echt gek :sweat_smile:

6 likes