Olympische en Paralympische Spelen #2

Haha deze balkfinale is echt zo’n typische balkfinale :face_in_clouds:

3 likes

Qiu Qiyuan moest net voor Nemour en die haalde dus die mega score en toen moest Nemour wel écht goed zijn, en dat was ze! Ik vind haar oefening en uitvoering helemaal niks om eerlijk te zijn, maar het is wel superknap wat ze doet en ik gun het haar ook echt. Sunisa en Nina inderdaad wat jij zegt, en dan kijk ik liever naar Suni. Downie en Zhang vielen helaas eraf en de rest was gewoon niet goed genoeg.

En inderdaad weer een typische balkfinale… Hopelijk heeft de top 3 geen val…

2 likes

Oke laat maar, de nummer 3 heeft sowieso een val… Zo zonde, want het zijn allemaal echt mooie balk turnsters!

Wat duren die punten lang zeg bij turnen :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ja weet niet zo goed of het 0.5 of 1.0 was, maar iig geen goede oefening. Maar yay China weer een medaille :grimacing:

2 likes

Handen aan de balk wordt gezien als val ja

Rebeca Andrade moet dit nu fixen!

2 likes

Rebecaaaaa :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

4 likes

die score???

Hehh???

Oke deze finale haha wtf. Alice?? Ben héél blij voor haar dat ze een medaille heeft, maar… Zhou Yaqin hoort opzich wel op het podium want die is al jaren de beste op balk (niet met deze oefening …), en Esposito is ook prachtig hoor. Maar niet echt een goed beeld van de beste turnsters op balk haha.

1 like

Nee die was blijven staan toch?

2 likes

Zij verdient echt alles, ze is zo leuk ook in interviews :heart_eyes:

2 likes

Haha omg ik heb even teruggekeken, en aan het einde deed ze dat inderdaad niet! Nouja gelukkig zou het niks gescheeld hebben.

2 likes

Wat zonde voor de beachvolleybalsters zeg! Ze hadden een voorsprong, maar helaas niet kunnen behouden.

2 likes

Hmmm je kan het geen duidelijke saluut noemen maar ze draait nog wel met haar armen omhoog richting de jury na haar landing… bijzonder weer haha

2 likes

Balk kijken met mn 8jarige;

‘Ja zo kun je niet meer winnen he als je valt’

‘Wow zij heeft echt mooie eyeliner’

8 likes

Wat een typische balk en rek finale weer, splatfest

2 likes

Ja… sowieso pas 2 foutloos. Bizar

7 atleten zijn gevallen, zo gek.

1 like