Ben nu wel heel benieuwd hoe de mat gaat verlopen.
Ik baal dat Stam en Schoon (beachvolleybal) hebben verloren. Had echt op hun ingezet voor medaille kans.
Wow Andrade, echt mooi
Rebeca
Hahaha ik gier hoe Simone met handen omhoog van die mat afloopt
Omg ze heeft niet eens gewonnen Ik ben totaal geen fan, maar vond wel dat ze deze mocht winnen.
Ja ze had indd wel .6 aan OOB en 2 mindere landingen, maar ook 2 hele goede. En in AA krijgt ze dan een 15 en toen was ze ook echt niet perfect? Rebeca zit er ook beetje bij van ehh. Ik vond Voinea ook beter/leuker dan Barbosu net. Denk ook niet dat Chiles dit haalt met haar oefening vandaag.
Bij de kwalificatie had ze maar 0.1 en nu 0.6
Ah, ik gun het haar wel!
omgg wat een drama haha
Hehhh
Omgg wat een drama zeg! Roemeniƫ was wel weer heel vet geweest, maar op een of andere manier gun ik het Jordan ook wel.
Yes Jordan!
Hoe ging het nou?? Roemeense had bezwaar gemaakt maar geen gelijk gekregen? Hoe schoot Jordan ineens omhoog?
had ook bezwaar gemaakt en haar score is wel aangepast
jeetje wat een finale⦠Maar Rebecca Gewoon zo afsluiten na 3x een kruisband blessure
Echt bizar dat zij eigenlijk Simoneās enige echte concurrent is en zij komt van zoveel verder, uit een favela en heeft alles helemaal zelf moeten doen itt de Amerikanen. Dat ze überhaupt met ze mee kan doen is al bijzonder; maar dat ze wint is echt perfect
Wat zielig
Echt he, ik schrik er echt van dat zelfs de NOS komt met: āhij werd veroordeeld voor seks met een 12 jarig meisjeā en even verzandt te melden dat 1) hij 19 was en 2) het tegen de zin van het meisje in was.
Ik ben in Parijs, valt allemaal wel goed mee, hoor.
Ik ga niet tussen de mensen massa staan bij wielrennen, maar op een rustige plek.