Olympische en Paralympische Spelen #2

Dit viel dus echt onwijs mee. Ik ben net terug en ben er ruim een week geweest en vond het nergens echt overdreven druk, had het veel en veel drukker verwacht.

Beveiliging was er ja, veel politie en militairen, maar geen moment dat als dreigend ervaren of daardoor weer juist een onveilig gevoel gehad.

Ook OV was heel goed te doen, hebben maar 2x langer dan 5 minuten op een trein of metro moeten wachten en ook niet waren verre van overvol. Alleen de metro naar Stade de France was achterlijk vol, maar ja, Stade de France gaan dan ook 80.000 mensen in.

Ik dacht van te voren echt dat je overal over de hoofden zou kunnen lopen en je constant gecontroleerd zou worden, nou toen wij voor dw tijdrit de metro uitstapte was dat echt een soort anticlimax met hoe rustig het was, haha.

Ook qua controle viel het mee, ja je wordt bij alle stadions gecontroleerd, moet door een poortje, je tas laten zien, slokje drinken nemen (ook niet overal) en je wordt gefouilleerd, maar dat hoort er ook gewoon bij.

8 likes

Bouwmeester wint goud! Ze kan morgen niet meer ingehaald worden met de medal race.

29 likes

Lekker na 48 seconden al 1-0 bij het hockey!

2 likes

Lijkt me juist echt ontzettend leuk om het in het echt mee te maken. Ik kijk ook graag sport op tv, maar bezoek elk jaar wel wat wedstrijden en ik vind dat echt een leuke ervaring

Van celebs die interessant komen doen krijgen de gewone bezoekers echt niks mee hoor

2 likes

Ik vind dat Nederlandse commentaar soms zo tenenkrommend. “Biles blijkt toch een mens” doe even normaal.

5 likes

een medaille voor 3x3 basketbal zou ik zo mooi vinden! en t goud al helemaal (en dat is zo onwaarschijnlijk nog niet)

4 likes

Ik heb alles via HBO gekeken en ik vond het commentaar zo verfrissend! Heb geen enkele keer gedacht van wtf wat zeggen jullie nou. Geen idee wie het waren, het waren 2 dames.

6 likes

heerlijk hoe die scheidsrechters de spelers outen bij onsportief spel haha (basketbal)

1 like

Wat leuk dit! :basketball:

1 like

Ik vind het zo leuk dat we op mijn sport nu een medaille gaan winnen 🥹🏀

15 likes

ik had dit nooit eerder gezien maar wat een leuke sport! lekker snel.

1 like

Dit ook idd, heb toevallig Maxima en Amalia zien lopen, maar dat was vlakbij de Champs-Élysées, dus niet eens bij een sport. Verder geen celebs gezien.

Inmiddels bijna thuis en hebben tot 18.55 op alles boven te zetten uit de auto zodat we thuis weer lekker verder kunnen kijken, haha. In de auto basketbal zitten kijken, zo leuk dat ze in de finale staan en zeker zijn van een medaille!

Het was echt zo tof om het mee te maken, echt als je ooit de kans hebt, zeker gaan.

5 likes

hebben jullie ook vaak dat ze de verkeerde linkjes hebben op HBO Max??? klik je op baanwielrennen krijg je hockey :tired_face:

5 likes

via laptop! en met de app soms maar dat gaat al helemaal fout hahah

Wat is Femke Bol toch een cutie hè :pleading_face:

10 likes

hahaha holy shit kijkt iemand baanwielrennen?

drie races achter elkaar, drie keer wereldrecord verbroken

8 likes

Oh ik had gewoon Engels commentaar. Er waren ook streams zonder commentaar, die heb ik ook een paar keer gebruikt vooral bij de mannen. Ik heb indd liever geen gepraat dan irritant gepraat, zeker tijdens oefeningen soms.

1 like

Ik dacht wow dit klinkt interessanter

Maar ik vind het alsnog echt heel saai om te zien.

Nog twee uur tot Sifan?

2 likes

love polsstokhoogspringen, voelt als een minigame haha

3 likes