Olympische en Paralympische Spelen #2

Echt geschiedenis dit :sparkles:

1 like

Ik heb gegild haha. Wat ziek!!!

2 likes

Haha ik vind het wel zielig dat amelia daar alleen is! Beetje awkward ofzo

2 likes

Superstijger in de jongensnamen 2024 lijst van SVB: Worthy

9 likes

Wat zijn die Fransen stil, wat zijn die Fransen stil

3 likes

Nou ga maar eens slapen met deze adrenaline fuck

6 likes

Wat een wedstrijd zeg. Worthy de Jong mag ook een standbeeld

Ik gun het basketbalwereld ook dat er meer mensen de sport gaan doen! Er is in ieder geval een geweldig visite kaartje afgegeven

2 likes

Nee gezellig met de Spaanse koning!

Wij zaten echt half te schreeuwen hier yes yes yes!

1 like

Basketbal is echt super populair in Nederland he. Clubs voor jongeren hebben serieuze wachtlijsten.

4 likes

Godver ik durfde niet te kijken :sob::sob::exploding_head::exploding_head:

Heb ik gvd iets episch gemist

4 likes

misschien kun je nog even met @the.rebel.club meekijken

3 likes

Ben weer helemaal wakker

Wat een heerlijke manier om goud te winnen

1 like

Serieus?? Dat verbaast me oprecht. Had niet het idee dat het heel erg leefde. Maar alleen maar leuk om te horen :smiley:

2 likes

Haha ik had de tv uitgezet want ik kon de spanning niet meer aan, gelukkig kun je in de stream terugspoelen :rofl:

Zeker!

Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom wij niet beter zijn in basketbal. Ik snap dat USA veel meer een basketbalcultuur heeft hoor, maar wij zijn superlang. Waarom leeft het hier dan niet zo?

Ik vind het altijd een hele leuke sport om te kijken en vond het ook een van de weinige sporten die leuk waren om te doen op school. Bij ons in t durp zat geen vereniging, anders had ik t zeker overwogen.

Edit lees nu pas post van @Shaaar, het leeft dus blijkbaar wel.

2 likes

Ja kennelijk heeft Amalia ook een tijdje bij hen gewoond toen ze bedreigd werd? Althans dat beweert mijn Spaanseroddelbladlezende moeder.

3 likes

Het leeft wel steeds meer, maar voor mijzelf was het eerstvolgende damesteam waar ik mee kon doen altijd 50 km rijden. Dus het is nog steeds niet zo gangbaar als voetbal of gym

4 likes

Volgens mij is die meid daar heerlijk aan het genieten, fijn voor haar dat ze een keer ‘alleen’ of ja zonder een van haar ouders gewoon sport kan kijken.

Superleuk dat 3x3 basketbal trouwens! Vind 5x5 ook leuk en spannend maar de snelheid maakt dit extra leuk.

13 likes

Nee ook de Nederlandse kappersbladen en juice channels beweren dit. So she knows her stuff.