Ik gun het basketbalwereld ook dat er meer mensen de sport gaan doen! Er is in ieder geval een geweldig visite kaartje afgegeven
Nee gezellig met de Spaanse koning!
Wij zaten echt half te schreeuwen hier yes yes yes!
Basketbal is echt super populair in Nederland he. Clubs voor jongeren hebben serieuze wachtlijsten.
Godver ik durfde niet te kijken
Heb ik gvd iets episch gemist
Ben weer helemaal wakker
Wat een heerlijke manier om goud te winnen
Serieus?? Dat verbaast me oprecht. Had niet het idee dat het heel erg leefde. Maar alleen maar leuk om te horen
Haha ik had de tv uitgezet want ik kon de spanning niet meer aan, gelukkig kun je in de stream terugspoelen
Zeker!
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom wij niet beter zijn in basketbal. Ik snap dat USA veel meer een basketbalcultuur heeft hoor, maar wij zijn superlang. Waarom leeft het hier dan niet zo?
Ik vind het altijd een hele leuke sport om te kijken en vond het ook een van de weinige sporten die leuk waren om te doen op school. Bij ons in t durp zat geen vereniging, anders had ik t zeker overwogen.
Edit lees nu pas post van @Shaaar, het leeft dus blijkbaar wel.
Ja kennelijk heeft Amalia ook een tijdje bij hen gewoond toen ze bedreigd werd? Althans dat beweert mijn Spaanseroddelbladlezende moeder.
Het leeft wel steeds meer, maar voor mijzelf was het eerstvolgende damesteam waar ik mee kon doen altijd 50 km rijden. Dus het is nog steeds niet zo gangbaar als voetbal of gym
Volgens mij is die meid daar heerlijk aan het genieten, fijn voor haar dat ze een keer âalleenâ of ja zonder een van haar ouders gewoon sport kan kijken.
Superleuk dat 3x3 basketbal trouwens! Vind 5x5 ook leuk en spannend maar de snelheid maakt dit extra leuk.
Nee ook de Nederlandse kappersbladen en juice channels beweren dit. So she knows her stuff.
Ja klopt! Ik weet niet of het echt bij hem âthuisâ was maar hij (Spanje, Spaanse regering?) heeft wel haar onderdak geboden en beveiliging enz. Daar zijn ze ook uitgebreid voor bedankt toen W-A en Maxima een tijdje terug op bezoek waren in Spanje. (Weet verder niet wat hun banden zijn, bijv qua peetouderschap enz, wat NL wel met Denemarken bijv heeft. Haha sorry ik dwaal af ). Stond trouwens niet alleen in roddelbladen, maar ook gewoon NOS.
Ja is ook niet zo gek.
Wim en Max kennen elkaar van de feria in Sevilla, zijn even oud als Felipe/letizia, gaan daar nog vaak heen en daar zijn altijd allerlei royals, alexia en leonor (de kroonprinses van Spanje) zaten bij elkaar op school in Wales en ze spreken natuurlijk allemaal Spaans en Engels en leven een soort identiek leven dat bijna niemand kan bevatten.
Maar het is wel fijn dat ze kennelijk zoân vangnet heeft en ze daar ook helemaal niet gefotografeerd is in die tijd in Madrid, wss op hun verzoek.
Ja neemt al een paar jaar een vlucht, zeker in de grotere steden. Is ook wel een sport met een bepaalde cultuur eromheen (mode, hiphop, kan net als voetbal makkelijk op een pleintje, zit veel though love in) die veel jongeren aanspreekt.
Ja dat zeiden wij net thuis ook. Zoân meid kiest natuurlijk niet zelf voor dit leven en de situatie, laat staan bedreigd te worden, dus alleen maar fijn dat ze dan daar terecht kon/kan.
O Sifan toch weer brons dus
Ah ben wel blij voor die Keniaanse vrouw hoor! Die andere was gewoon drama!!!
En nu klopt mijn âwaarom ga je 5.000 meter renner worden als witte vrouw je gaat nooit een medaille halenâ-theorie weer.
Ugh waarom gaat het alweer over die paarden bij studio parijs, ik wil interviews zien!