Zo, echt! Ze zijn wel torenhoge favoriet, maar dan moet je het nog maar doen. En ze doen het…
Hoop wel dat ze niet alle kruit hebben verschoten.
Ik moet om half 9 naar de kapper (dus in feite ben ik van 8 tot half 10 weg) daar heb ik toch helemaal geen tijd voor
Haha herkenbaar dit… hier een lege koelkast ivm vakantie, maar zijn pas om 18.00 boodschappen gaan doen, snel tussen beachvolleybal en baanwielrennen door.
Ik heb echt een virtuele crush op jou wanneer je met dit soort random wikishit komt
Dit komt recht uit Elon’s riool helaas
Wat zitten ze mooi gestroomlijnd op die fietsen hee
Haha bizar ik kijk de 400m mannen en de winnaar (Hudson Smith) loopt super casual direct weg alsof er niks gebeurd is normaal staat iedereen ff na de finish uit te hijgen ghahah
Is de 400 horden al de finale met Femke of niet?
Wie kan mij uitleggen hoe het in baanwielrennen werkt dat ze met z’n drieën starten en er dan steeds iemand ‘afvalt’? Ik begrijp niet waar ik naar kijk
Eigenlijk is de wedstrijd van Cathelijn Peeters ook spannender haha…
Ja precies, bij Bol weten we toch wel bijna zeker dat ze 't haalt
Zo snel mogelijk 3 rondjes fietsen als team en na een rondje voorop gaat de voorste eraf.
Vind dit wel heel spannend, kan alleen maar tegenvallen, of ja de verwachtingen liggen zo hoog.
Edit: Ja of niet dus, hahaha
Woooow wat goed
Mijn god, wat zijn deze gasten goed
Jeetje gewoon weer een wereldrecord!!
Vettttt goed gedaan!!
Maar wat is het idee daarvan? Dat je allemaal 1 rondje de rest kan ‘meetrekken’?
Ja, dat degene achter jou iemand heeft om naar toe te fietsen
Nah die kan nog wel wat voorzichtiger door de halve finales en het het dan alsnog makkelijk halen. Al weet je inderdaad maar nooit.
ja! je behoudt veel meer energie door achter iemand te fietsen