Hahaha ja ik heb echt een average Rob voorliefde, zag m ook langs de kant staan bij Evenepoels gouden plakken, wel vet dat ie zoveel sporters zo goed kent ook.
@Zemraluani Heb je gezien dat JamaĆÆcaanse mannen niet gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde op de 4x100m? Ze gingen als 3e of 4e over de eindstreep van hun heat.
Average Rob is de chouchou* van alle Vlamingen, heeft zijn set op Tomorrowland even stopgezet om die eerste medailles aan te kondigen op main stage. Ga even naar zijn andere videoās kijken.
*niet voor jou maar voor anderen. Chouchou: (m): lieveling
Nee niet gezien! Heb sowieso de hele 4x100 kwalificaties man/vrouw niet gezien maar hoorde ook dat Belgiƫ (onterecht? Of pijnlijk?) was ge DQd? En dat wij daarom bij de vrouwen toch door zijn?
Echt jammer voor Jamaica deze spelen zeg, normaal zijn ze er altijd op de 100,200 en relays. Maar ze hebben tenminste gister wel een discus goud gepakt! En misschien vanavond nog op de 200⦠maar denk dat dat echt Lyles wedstrijd wordt, ook super vreemd dat hij met slechte kwalificatietijd op baan 5 start
Neen, het was genant. De laatste wissel ging zeer moeizaam en het duurde ook te lang. Dus als laatste geeĆÆndigd en dan nog gedwiskwalificeerd omdat het te lang duurde, samen met Ivoorkust. En is het dankzij de Ivorianen dat jullie nipt door gaan naar de finale.
oef, zwaar begin voor het Nederlandse waterpolo, nu al 5-1 achter
Oei ja, ik ben benieuwd of ze dit kunnen omdraaien.
Het valt nog niet mee, 10-5 in de rustā¦
7-10, geeft nog wat hoop
Ja, nu doorzetten
Hoppa, nog maar 2!
En nu 1!! Ze zijn on fire
Oeh ze komen nu echt heel goed terug!
spannend! Gelijkā¦
Zooo ook echt mooie doelpunten ook, nu weer gelijk dus helemaal terug in de wedstrijd! Hopelijk nu mentaal ook in het voordeel door dit spelverloop
Spannend weer dit!
Ja echt sterk terug gekomen!
Omg wat spannend dit
Poeh⦠zuur verlies!
Haha ik krijg door dit filmpje zin om te atletieken maar volgens mij haatte ik dat vroeger. Maar ik zit te denken of ik ooit over zoān horde heb gesprongen⦠zo niet dan wil ik het eigenlijk echt proberen?
Ah wat jammer zeg! Echt respect voor deze sport hoor, het ziet er zo zwaar uit
Ach wat zonde dit! Zo knap hoe ze terug gekomen zijn van 5-1 achter naar gelijk