Echt geweldig! Ik denk dat het haar nu allemaal niet meer uitmaakt of ze ziek wordt…
Echt zoooo knap!!!
Zo blij voor haar!
Wauw wat heeft ze het goed gedaan. En die laatste actie was zo goed ingezet ook!! Ze was echt oppermachtig
Ik heb bij veel wedstrijden het gevoel dat er nog een diskwalificatie kan komen of een andere stomme fout of onverwachte beslissing waardoor we toch net niet gewonnen hebben oid. Heel vervelend en extra spannend haha. Hebben jullie dat ook?
Mwah niet perse eigenlijk!
Ik had dat wel heel sterk met het EK, eerst de var aankijken en dan pas écht durven juichen.
Bij veel Olympische sporten zie je het mogelijk wel aankomen
hoop zo dat Bol m pakt vanavond, vind dat gelovige Amerikaanse gezwets van mclaughlin zo cringe
NRC heeft een profiel geschreven over haar, en daar staat ook dat ze de topsport ziet als middel om een ‘podium te geven aan Gods woord’.
Vind het wel echt jammer dat de planning zo is, dat Nadine Visser niet mee kan lopen. En Maayke Tjin A-Lim zou denk ik ook veel kunnen betekenen. Dan hadden we wel wat meer kans gehad denk ik!
sporza hun livr commentaar komt er niet meer door. Ik ben naar beeld zonder geluid aan het zien. Zo vervelend!
Ik kijk nu hoogspringen, maar dat commentaar op nos? Toen johnson-thompson er onder dook, dat hoogspringers zo voorzichtig zijn want “stel je voor een pijntje of je hamstringetje”. Alsof het tere bloempjes zijn, of mis ik iets in deze sport?
Wel mega spannend voor thiam!
Omdat ze hierna nog 5 onderdelen moeten.
Ja maar die verkleinwoorden??
Joosje Burg heeft haar neus gebroken door die tik in haar gezicht tijdens de halve finale. Ze mist daardoor de finale. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze haar gisteren terug het veld in hebben gestuurd.
Over het algemeen geldt wel dat letsel in het aangezicht niet wordt gezien als schedel-hersenletsel en wekadvies of hersenscan is dan ook niet van toepassing. Begrijp wel dat dit tering hard is gegaan, maar even ter duiding.
NAFI gewoon even 1.92 springen
Ja super goed eh? Goed dat ze begonnen zijn met haar slechtste categorie, the only way is up!
Ja ik vind haar echt de ultieme atleet! Heb als kind heel lang geatletiekt (jezus wat een lelijk woord zo) en dan deden we ook altijd een soort 5 of 7 kampen in training, super leuk om te doen. Maar het is zo knap als je op élk onderdeel in principe goed bent en op je minste onderdeel alsnog vrij goed/vergelijkbaar met de rest. Bijna iedereen heeft wel 1 of 2 dingen die ze niet goed kunnen/achterstand op lopen, maar zij is echt bijna de perfect complete atleet. Ze beweegt ook gewoon mooier dan de rest, als ze springt, als ze rent, als ze gooit.
En ik vind haar ook gewoon innemend
Voor wie haar niet kent:
Uch dat filmpje over Bol en McLaughlin ben ik nu ook wel zat zeg. Laten we gewoon lekker die race kijken
Ja, dat. Best veel sporters spelen (door) met een gebroken neus. Is natuurlijk ook wel een breuk waar relatief weinig aan gedaan kan worden en meestal ook wel 1 waar je zelf relatief weinig last van hebt (over het algemeen natuurlijk, gezien de mate van belasting op je neus). Een gebroken neus is meestal geen medische reden om níet te spelen. Ik lees ook in de berichtgevingen dat het nu ook vooral een beschermingskeuze is. Nu kan ik persoonlijk de risico’s op herhaling of nieuwe tik onvoldoende inschatten bij het hockey, maar binnen het handbal (waar het risico toch behoorlijk aanzienlijk is) is het best normaal en spelen ze dan uiteindelijk met een gezichtsmasker.
Neemt natuurlijk absoluut niet weg dat het een snoeiharde tik geweest is en dat het ontzettend knap van haar is geweest dat ze terug op het veld is gestapt (en kon stappen). Vind het vooral onwijs sneu dat ze nu de finale moet missen!
Ik heb die video nog nooit gezien. Dat geluid van Rob zijn sneakers bij het hordelopen haha.
En ja heb ook een zwak voor haar, veel te goed eigenlijk.