Over het algemeen geldt wel dat letsel in het aangezicht niet wordt gezien als schedel-hersenletsel en wekadvies of hersenscan is dan ook niet van toepassing. Begrijp wel dat dit tering hard is gegaan, maar even ter duiding.
NAFI ![]()
![]()
gewoon even 1.92 springen
Ja super goed eh? Goed dat ze begonnen zijn met haar slechtste categorie, the only way is up!
Ja ik vind haar echt de ultieme atleet! Heb als kind heel lang geatletiekt (jezus wat een lelijk woord zo) en dan deden we ook altijd een soort 5 of 7 kampen in training, super leuk om te doen. Maar het is zo knap als je op Ʃlk onderdeel in principe goed bent en op je minste onderdeel alsnog vrij goed/vergelijkbaar met de rest. Bijna iedereen heeft wel 1 of 2 dingen die ze niet goed kunnen/achterstand op lopen, maar zij is echt bijna de perfect complete atleet. Ze beweegt ook gewoon mooier dan de rest, als ze springt, als ze rent, als ze gooit.
En ik vind haar ook gewoon innemend
Voor wie haar niet kent:
Uch dat filmpje over Bol en McLaughlin ben ik nu ook wel zat zeg. Laten we gewoon lekker die race kijken
Ja, dat. Best veel sporters spelen (door) met een gebroken neus. Is natuurlijk ook wel een breuk waar relatief weinig aan gedaan kan worden en meestal ook wel 1 waar je zelf relatief weinig last van hebt (over het algemeen natuurlijk, gezien de mate van belasting op je neus). Een gebroken neus is meestal geen medische reden om nĆet te spelen. Ik lees ook in de berichtgevingen dat het nu ook vooral een beschermingskeuze is. Nu kan ik persoonlijk de risicoās op herhaling of nieuwe tik onvoldoende inschatten bij het hockey, maar binnen het handbal (waar het risico toch behoorlijk aanzienlijk is) is het best normaal en spelen ze dan uiteindelijk met een gezichtsmasker.
Neemt natuurlijk absoluut niet weg dat het een snoeiharde tik geweest is en dat het ontzettend knap van haar is geweest dat ze terug op het veld is gestapt (en kon stappen). Vind het vooral onwijs sneu dat ze nu de finale moet missen!
Ik heb die video nog nooit gezien. Dat geluid van Rob zijn sneakers bij het hordelopen haha.
En ja heb ook een zwak voor haar, veel te goed eigenlijk.
Hahaha ja ik heb echt een average Rob voorliefde, zag m ook langs de kant staan bij Evenepoels gouden plakken, wel vet dat ie zoveel sporters zo goed kent ook.
@Zemraluani Heb je gezien dat JamaĆÆcaanse mannen niet gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde op de 4x100m? Ze gingen als 3e of 4e over de eindstreep van hun heat.
Average Rob is de chouchou* van alle Vlamingen, heeft zijn set op Tomorrowland even stopgezet om die eerste medailles aan te kondigen op main stage. Ga even naar zijn andere videoās kijken.
*niet voor jou maar voor anderen. Chouchou: (m): lieveling
Nee niet gezien! Heb sowieso de hele 4x100 kwalificaties man/vrouw niet gezien maar hoorde ook dat Belgiƫ (onterecht? Of pijnlijk?) was ge DQd? En dat wij daarom bij de vrouwen toch door zijn?
Echt jammer voor Jamaica deze spelen zeg, normaal zijn ze er altijd op de 100,200 en relays. Maar ze hebben tenminste gister wel een discus goud gepakt! En misschien vanavond nog op de 200⦠maar denk dat dat echt Lyles wedstrijd wordt, ook super vreemd dat hij met slechte kwalificatietijd op baan 5 start ![]()
![]()
![]()
Neen, het was genant. De laatste wissel ging zeer moeizaam en het duurde ook te lang. Dus als laatste geeĆÆndigd en dan nog gedwiskwalificeerd omdat het te lang duurde, samen met Ivoorkust. En is het dankzij de Ivorianen dat jullie nipt door gaan naar de finale.
oef, zwaar begin voor het Nederlandse waterpolo, nu al 5-1 achter
Oei ja, ik ben benieuwd of ze dit kunnen omdraaien.
Het valt nog niet mee, 10-5 in de rustā¦
7-10, geeft nog wat hoop
Ja, nu doorzetten
Hoppa, nog maar 2!
En nu 1!! Ze zijn on fire
Oeh ze komen nu echt heel goed terug!
spannend! Gelijkā¦
Zooo ook echt mooie doelpunten ook, nu weer gelijk dus helemaal terug in de wedstrijd! Hopelijk nu mentaal ook in het voordeel door dit spelverloop