Wat een deceptie haha
Wauw, het leek of Femke helemaal op ging op het einde.
Zo dom dat de NOS deed alsof dit spannend ging worden ![]()
![]()
![]()
Ook lullig dat iedereen nu gaat zeggen dat het tegenvalt terwijl dit alsnog hartstikke knap is natuurlijk. Die Sydney is bizar goed
Zo die Amerikaanse was wel echt meeega veel sneller dan de rest, het was niet eens spannend ![]()
Ah heel sneu dit
Ach zo emotioneel bij haar ouders!!
Ja rende haar 5e wereldrecord!!!
Dit is echt Sydneys afstand hoor
Ja en dan Sydney er zo naast
pfff
Zou echt nooit topsporter kunnen zijn want ik zou denken; is toch podium? Feestje!
Alsnog knap dat ze die 3e plek nog vast kon houden want ik had echt het idee dat ze bij die laatste horde compleet stil viel
Ik vond ook wel dat het er moeizaam uitzag bij Bol, terwijl ik het bij haar vaak zo moeiteloos eruit vind zien oid
Noah Lyles heeft nu ineens corona nu die niet won, misschien kan Femke dat ook zeggen.
Dat geshow van die Amerikanen vond ik in het begin wel leuk maar is nu wel echt moeilijk irritant aan het wordenđ„Č
Ik vind het knap, maar het moest wel uit dr tenen komen. Niet echt âde finale die iedereen in zn agenda geblokt heeftâ maar dat kan aan mij liggen.
volgens mij moet ze gewoon lekker de 400 m zonder horden haar afstand gaan maken, daar zit wel een volgend goud in denk ik
Leek wel alsof ze bij die laatste een Ă twee horden niet lekker uit kwam en een extra stap deed, of misschien leek het zo omdat haar tank gewoon helemaal leeg was.
Ahhh die tranen van teleurstelling bij Bol vind ik wel naar om te zien. Ze leek wel volledig te verzuren op het laatste stuk, echt jammer. Maar Levrone had ze niet verslagen denk ik, wat een winst zeg
Ja ook wel zielig voor Bol want dat geeft alleen maar extra druk ook lijkt me