Jammer dat Jeroen Stekelenburg niet even een lekker gepeperde vraag aan die gasten kan stellen.
Nou, het wordt hem verteld tijdens het interview. Ik vind dat hij het vergoelijkt. Hij had zijn excuses moeten aanbieden als aanvoerder van de winnaars.
Ja vraag ik me ook wel een beetje af want ik zou echt zeggen dat het 20/80 is in het voordeel van Mclaughlin-Levrone
Waar baseer je dat op? Oprechte vraag, want volgens mij hebben ze al 2 jaar niet tegen elkaar gelopen?
Blijkbaar omdat de Duitsers van te voren hadden gezegd dat de Nederlanders bang voor hun waren?
Aanleiding was dus dat die keeper voor de wedstrijd gezegd heeft dat Nederland bang voor ze is. Dat is natuurlijk ook geen sportief gedrag.
Vind t een onnodige reactie van die Nederlander, maar wordt hier wel heeel groot gemaakt. Die jongen is 22 en zit vol van de adrenaline omdat ie de winnende maakt. Tja doe je een keer wat doms, happens
Daar zijn toch ook geen restricties meer voor?
Maar daarna zie je dus nog dat iemand van het Duitse team (Wellen) naar Nederland loopt van wtf doe je bij hem (denk ik? of om iets anders) en een andere Nederlander (dus niet die dat bij de keeper deed) naar zijn keel grijpt. En dan zie je dus iedereen hem wegtrekken
Nee maar dat komt vooral omdat zij bijna geen wedstrijden heeft gedaan afgelopen jaren dus onderling vergelijken is lastig (en ik hoop ook dat ik het fout heb hoor haha) maar ze heeft wel tijdens de US trials vorige maand nog een wereldrecord gelopen
Er zijn wel meer sporters die met corona gesport hebben tijdens de Spelen, er zitten geen restricties meer op. Alleen voor de atleten natuurlijk wel vervelend om ziek te worden want gewoon ook je algehele conditie wordt er natuurlijk minder van
Haha die ene chick bij de zevenkamp 200m zag eruit alsof ze naar Tomorrowland gaat met al die veren en glitters ipv de Olympische spelen. Love it, maar denk altijd wel bij die “poespas”, zit dat niet in de weg bij het sporten?!
Ahhhh wat lief, Tara Davis en haar man! En hoe knap is zij😍
Wat een prachtige vrouwen doen er toch mee hè. Deze verspringster ook weer
Ik heb echt een zwak voor al die sporters die nadien door hun partners worden opgetild
Kom op Femke
Lets go Femke!
Heb je gezien hoe die Zweed (naam vergeten) direct na zijn sprong naar zijn vriendin rende😍 Mondo … nog iets.
Edit: Duplantis?
Zo spannend!
Ik vind het knap dat die Franse chick dit gewoon gaat doen met een bril op