nou het is toch ook fantastisch femke doet mee in de wereldtop
Noah Lyles heeft nu ineens corona nu die niet won, misschien kan Femke dat ook zeggen.
Dat geshow van die Amerikanen vond ik in het begin wel leuk maar is nu wel echt moeilijk irritant aan het worden🥲
Sowieso! Maar het werd gewoon teveel opgehypt in de media.
Ik vind het knap, maar het moest wel uit dr tenen komen. Niet echt ‘de finale die iedereen in zn agenda geblokt heeft’ maar dat kan aan mij liggen.
volgens mij moet ze gewoon lekker de 400 m zonder horden haar afstand gaan maken, daar zit wel een volgend goud in denk ik
Leek wel alsof ze bij die laatste een à twee horden niet lekker uit kwam en een extra stap deed, of misschien leek het zo omdat haar tank gewoon helemaal leeg was.
Ahhh die tranen van teleurstelling bij Bol vind ik wel naar om te zien. Ze leek wel volledig te verzuren op het laatste stuk, echt jammer. Maar Levrone had ze niet verslagen denk ik, wat een winst zeg
Ja ook wel zielig voor Bol want dat geeft alleen maar extra druk ook lijkt me
Neeeee deze kleine bitch zit nu in een ROLSTOEL ipv ff de historische winnaar feliciteren.
Kleine kleine man.
Was de tijd van Bol nu minder snel dan normaal of was die Amerikaanse gewoon echt heel snel?
Allebei
Ja de 400 vrouwen was bij de kwalificaties echt van enorm laag niveau! Alleen de Dominicaanse is echt snel. Femke had oprecht goud kans gehad op de 400 flat ipv horden.
Nou als de 4 x 400 m vrouwen morgenochtend door de heat komen, kunnen jullie Bollie nog een keer zien in een finale
Ahh ik vond het beeld van de verdrietige Femke bij haar ouders echt naar. Krijg zelf ook een knoop in m’n maag
Wel haar snelste tijd op de 400 horden deze Spelen maar goed, tijdens de heats en halve finales hoefde ze natuurlijk ook minder hard maar dit waren haar tijden afgelopen jaren
en nu dan 52.15 dus wel beetje er tussen in
Servië zet Amerika hard aan het werk. Ik kom ogen tekort.
Maar ze heeft al eens 50.95 gelopen dus ze kan wel harder
Dat je dan jong bent en op een dag denkt: weet je wat, ik ga speerwerpen!
Hahaha bedoel je Chopra?