Nee gewoon überhaupt.
Haar PR ligt ruim een seconde onder wat ze nu heeft gelopen. Natuurlijk is brons mooi, maar ik snap dat ze baalt.
Nou, beter dan steeplechase
Dat het van alle landen ter wereld Pakistan is die India klapt op het enige onderdeel waarop India goudfavoriet en regerend wereldkampioen was
Op eurosport net interview met Femke. Ze deed inderdaad een 16 pass ipv een 14/15
wat irritant die kneiterharde muziek erdoorheen, versta niks van wat ze zeggen haha
Wat een enorm sterk interview van Femke!
Weer een prachtig mooie dag afgesloten, hij begon al vroeg met het goud voor Sharon van Rouwendaal, een spannende shoot-out serie voor de hockeymannen en eindigde met de uiteindelijk iets minder spannend dan ons beloofde clash tussen Femke Bol en Sydney Mclaughlin-Levrone
Hieronder de rest van de resultaten van vandaag
Zwemmen – openwaterzwemmen 10km (v) – Sharon van Rouwendaal – goud
Hockey – team (m)
Baanwielrennen – keirin (v) – Hetty van de Wouw
Zeilen - Formula Kite (v) – Annelous Lammerts
Atletiek – 400m horden (v) – Femke Bol
Atletiek
Zevenkamp (v) na 4/7 onderdelen
Emma Oosterwegel - 10e
Sofie Dokter - 5e
Anouk Vetter - 14e
Kogelstoten
Alida van Daalen – kwalificatie → uitgeschakeld
Jorinda van Klinken – kwalificatie → uitgeschakeld
Jessica Schilder – kwalificatie → finale
100m horden (v) – Maayka Tjin-A-Lim – herkansingen → halve finale
4x100m estafette (v) – heats → finale
4x100m estafette (m) – heats → uitgeschakeld
800m (m) – Ryan Clarke – herkansingen → uitgeschakeld
400m horden (v) – Femke Bol – finale → brons
Golf (v) – Anne van Dam – dag 2 vd 4 - 40e
Zeilen
Nacra 17 mixed – van der Meer / Bouwer – medalrace → 6e
Formula Kite (v) – Annelous Lammerts → brons
Waterpolo Nederland vs. Spanje - 1/2e finale 18-19→ uitgeschakeld – wedstrijd voor brons
Baanwielrennen
Omnium (m) – Jan-Willem van Schip - 15e
Keirin (v) – Steffie van der Peet - 1/4e finale → 1/2e finale → uitgeschakeld
Keirin (v) – Hetty van de Wouw - 1/4e finale → 1/2e finale → finale → zilver
Sprint (m) – Harrie Lavreysen - 1/4e finale → 1/2e finale
Sprint (m) – Jeffrey Hoogland - 1/4e finale → 1/2e finale
Hockey (m) – Nederland vs. Duitsland – finale 1-1 winst na shoot-outs → goud
Basketbal VS - Servie is spannend nu! Servië is lekker bezig, staat al de hele wedstrijd voor, maar verschil wordt kleiner. Blijkbaar heeft de VS sinds '88 nog maar 1 wedstrijd verloren op de spelen
Ugh zat echt Servië aan te moedigen, gun het de Amerikanen niet eigenlijk
Oh zo zuur voor Jokic
Ugh ja echt hoor, ohh wat had ik het Servië gegund.
Wat stom ook dat gekauw van Curry op dat bitje tijdens het nemen van zijn vrije worpen. Vond het weinig sportief overkomen. Wel echt insane al die driepunters van hem
En al die kutdansjes daarna, er straalt niet echt sportiviteit van dat hele Amerikaanse team af. Dat de Fransen maar mogen winnen (en dat zeg ik over Frankrijk, mijn god)
Ja jemig ze waren na 3,5 kwart achter staan wel weer direct helemaal smug, alsof het een walk-over was. Echt onsympathiek. Hoopte daarom echt dat Servië nog terug kon komen maar helaas.
Overigens dat extreem vervelende Franse publiek ook met dat constant uitjouwen van Embiid, zo kleinzielig.
grootste les van deze spelen is toch wel weer
vrouwen > mannen
Dankjewel voor je interesse
Normaal gesproken hou ik van de underdog, dus Servië. Maar Servië is één van de 4 landen in Europa die ik niks gun, samen met Hongarije, Zweden en Zwitserland. Dus de VS.
Ik ben verder ook anti-China meestal, anti-Argentinië, anti-Saudi Arabië, anti-Qatar, Anti-Kuwait, Anti-VerenigdArabischeEmiraten, Bahrain-Skeptisch, anti-Rwanda, ik zou anti-Azerbeidzjan moeten zijn maar dat vind ik lastig en fuck België.
We werken helaas alweer naar het einde van de Spelen toe maar gelukkig staat er nog genoeg moois vandaag op het programma!
Anne van Dam is zojuist begonnen aan de derde (van de 4) dagen van het Olympisch golftoernooi en ook in de ochtend zullen de 4x400 estafette vrouwen zich via de heats gaan proberen te plaatsen voor de finale die morgenavond zal plaatsvinden, ik gok (en hoop) voor Femke Bol dat ze haar niet de heats laten rennen maar na hopelijk een plaatsing is daar misschien nog ruimte voor een 3e medaille.
Wie ook opgaan voor de medailles vanavond zijn de Nederlandse hockeydames, na het succes van de mannen gisteren is het vandaag tijd om China te verslaan. In de eindfase van het hockey begint ook Sifan Hassan aan haar 10 kilometer, in Tokio nog goed voor goud, wat wordt het vanavond?
Verder gaat de zevenkamp verder en is er nog voldoende actie op de wielerbaan, waar vandaag weer een vol programma wordt gedraaid. Ook nieuwe Olympische sport breaking zal vandaag beginnen, India Sardjoe staat om 16.00u in de kwalficatie-ronde en voor de liefhebbers van het synchroonzwemmen is er de technische kür. Al met al weer genoeg om naar uit te kijken!
Ik denk niet dat je dat moet opvatten als onsportief gedrag want dat kauwen op dat bitje is gewoon een tic van hem. Doet hij hele wedstrijden lang in de NBA, zit altijd te skreeuwen naar t scherm of hij dat niet wil doen alsof ik z’n moeder ben.
Ahh check, dat wist ik niet! Dat verandert de zaak inderdaad.