Olympische en Paralympische Spelen #2

Ik heb te weinig verstand van hockey, dus het ligt aan mij denk ik, maar iets irriteert me enorm aan het spel van China. Allemaal maar zo bij elkaar op hun eigen helft. Echt niet leuk om naar te kijken ook.

Edit jaaaaaaaaa!!! Ik zit te springen in mijn eentje hier!!

4 likes

Yessssss eindelijk!!

3 likes

Jaaaaa

1 like

Pff ja, ze moeten het nu van de strafcorners hebben want gewoon hockeyend komen ze er niet doorheen. Nu dan?

Jullie lopen voor! Maar yessssss

1 like

soms ook wel fijn om een beetje achter te lopen haha
fijn ook dat yibbi er nu wel in staat

1 like

Ze zijn bang hun voorsprong kwijt te raken maar nu moeten ze wel

1 like

Waarom is dit allemaal tegelijk :face_with_spiral_eyes: Weet niet waar ik naar moet kijken

5 likes

Haha ik liep ook achter op de livestream. Goede verrassing! Nu doorpakken!!

1 like

Net als je denkt dat het niks meer wordt! Heeerlijk

1 like

Ja dat dacht ik inderdaad ook al, maar gelukkig hebben wij nu gescoord en nu moeten ze inderdaad wel wat meer komen.

Hahah het hele publiek ziet het weer zitten mooi

Nou maak ook de 2-1 dan maar. Ik heb geen zin in penalty’s. En ergens vermoed ik dat die Chinezen daar goed in zijn en al vanaf hun 6e daar elke dag een uur op geoefend hebben.

5 likes

Ben heel blij dat ze nu gelijk staan. Want die Chinezen spelen net als hoe Italianen voetballen. Achterin dicht en verder niet interessant. Is zo niet leuk om naar te kijken. Alleen daarom al moeten ze verliezen.

1 like

Die laatste 2 van de 10.000m zijn nog aan het rennen :sweat_smile:. Nog even en de groep haalt ze in.

1 like

Echt hè :joy: zij gedijen een stuk beter onder die oude bondscoach van Nederland denk ik.

1 like

Idd een soort Chinese catenaccio

1 like

En we hebben er nog een bronzen medaille bij, in taekwondo of all sports. Ook zo’n rare discipline.

Nu tijd voor basket, BE-FR bij de vrouwen. En a.u.b. mep die Chinezen de grond in. Ze hebben na de buzzer de bal op een Belgische speelster geslagen.

6 likes

Zelfs de scheidsrechter was van kom op ga nou een beetje spelen hallo :smiling_face_with_tear:

1 like

Nu doorpakken! Ben bang dat het op de penalty’s slecht kan gaan