Olympische en Paralympische Spelen #2

Dan ga ik nog een keer kijken, thanks!

@Whistle O ja goeie, de NPO app heb ik wel op mijn telefoon staan

Kom op Sifannn :clap::clap::clap::clap:

4 likes

Net even opgezocht hoeveel rondjes 10.000m is 25 rondjes :hushed:.

3 likes

China weer met hun VAR. Echt man, typisch dat zij met video surveillance moeten winnen

3 likes

Ik ben voor t eerst op twee schermen aan t kijken nu de spelen bijna afgelopen zijn.

Maar wil sowieso Sifan zien en hoop toch echt dat de hockeydames winnen. Zou zo kut zijn als t china wordt.

Hoe vaak mag China een video aanvragen?

Tot ze het verkeerd aanvragen, zoals nu. Nu vervalt de kans om te mogen vragen.

5 likes

Ja die Britse die er nu al afziet moet nog 20 rondes alleen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::joy:

3 likes

Ja, hier ook! We zijn er maar druk mee. Begin me wel zorgen te maken over Nederland. De Chinezen verdedigen goed

2 likes

Ik heb het wereldrecord opgezocht zodat ik weet wanneer ik weer moet opletten :joy:

3 likes

Ja die laatste twee kunnen net zo goed stoppen en Eritrea is eraf.

1 like

Laatste twee rondjes, hopelijk komt Hassan dan opzetten

Het Nederlandse synchroonzwemduo staat 3e na hun eerste kür!

Morgen is de vrije kür, en dat is hun sterke punt :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

20 likes

Oh no hockey moeten ze toch wel winnen kom om!!

1 like

Als China dit wint word ik echt gek

2 likes

Vind het ook helemaal niet leuk hockey om te kijken, dat China met 10 in die cirkel staan te verdedigen.

7 likes

12 minuten, dit wordt 'm niet hoor

@okapi dat inderdaad. China speelt nauwelijks een wedstrijd. 3 man met de stick hakkend op een aanvaller. 10 man in de cirkel. Ze zijn al tig keer gewaarschuwd voor duwen, hakken, tijdrekken. Nederland zou dit moeten kunnen lijkt me, dus zegt genoeg dat het 1-0 is…

1 like

Eens. We hebben hier het geluid van de 10 km aan. Dat is nu eigenlijk veel minder spannend dan de hockey, maar wel beter voor ons hart haha

1 like

Dan zou je nog een voet moeten raken hoop je :disappointed:

1 like

Ja ik snap niet dat ze niet vaker voor een voetje gaan… wordt strontchagrijnig van deze wedstrijd :joy: