Net als bij de estafette dames die de heats en niet de finale gewonnen hebben. Als je gespeeld / gelopen hebt ergens in het proces, niet alleen de finale, krijg je een medaille. @itakepictures
Echt superknap bij het synchroonzwemmen! Wist dus niet dat het erop was, meteen even gaan terugkijken. Ben benieuwd naar de finale.
Nice! Ook voor die meid die haar neus brak. Ik kan er ook echt niets over vinden via google
De huldiging is nu op de extra stream op nos.nl. En ze is erbij. Met blauwe neus en al! Heel fijn.
Die ceremonies zijn zoooo saai en langdradig. Voor je al die hotemetoten hebt voorgesteld in 3729 talen ben je alweer een kwartier verder.
Die livestream in de app doet het 9 vd 10.keer niet bij mij
Nu ook op npo1 te zien!
Je kan het beter via de website zelf proberen. Daar heb ik nooit problemen
Via de browser heb ik geen probleem gehad deze spelen.
Ik zit nu naar een recap te kijken van de eerste helft van de halve finale in handbal. Lijkt me echt een leuke sport om te doen, maar die keepers zien er zo lullig uit? Veel minder imposant dan bij hockey of voetbal. Met zo een kneuzig trainingspak, alsof je een professioneel team hebt en je Edwin van administratie hebt gevraagd om even in het doel te staan.
Mijn man vroeg serieus: wat zit er eigenlijk in die kokers? Een mini eiffeltoren?
Een poster zag ik
Ik vind het meer een doosje nespressocups
Matla staat het volkslied te brullen alsof het de dispuutsavond is
Huh heet die tegenstander van de Nederlander bij dansen nou 671?
Ja bij Breaking gebruiken veel deelnemers niet hun eigen naam maar een artiestennaam. Werd vanmiddag gezegd door de commentatoren.
Hebben ze nou helemaal niks van het synchroonzwemmen uitgezonden op de npo op tv?
Over 10 minuten bokst de Algerijnse vrouw Imane die door Musk etc een man werd genoemd, om het goud!
Kan je toch gewoon op HBO kijken? Denk dat er weinig vraag naar is vanuit NL en ze dus atletiek en hockey uitzenden.
66-66 bij de basketvrouwen met nog 8 seconden te gaan in de reguliere tijd.