En we gaan naar verlengingen
Go Imane ! Heb het speciaal opgezet.
Vind het echt spannend
Ja ik ook, 5 minuten is ook lang.
Ah leuk ze heeft goud gewonnen !
Ja okƩ logisch hoor! Maar zelfs bij de korte recaps niks. En die meiden staan wel gewoon Fucking 3, is gewoon legendarisch deze prestatie
Oke maar heeft iemand een idee wat die Australische breakdancer deed (v)?
Dag 15 is begonnen! Allereerst staat de marathon op de planning, die is inmiddels al ruim ān uur bezig en zal naar verwachting nog een klein uurtje duren.
De waterpolosters gaan op voor het brons in een duel tegen de Verenigde Staten zullen zij alles op alles zetten om toch een medaille te kunnen bemachtigen.
In de middag is er niet echt een programma waar Nederlanders aan mee doen, maar er zal nog genoeg ander sport te zien zijn als je daar interesse in hebt via HBOmax.
Later in de middag, zo rond het Nederlandse avondeten gaat het baanwielrennen weer verder.
In de avond is er vooral plek voor atletiek maar eerst wordt er nog de vrije kür gezwommen bij het synchroonzwemmen (mocht dit nou niet uitgezonden worden door de NOS, kijk dan ook even op HBOMax voor een stream!)
De 100 meter horden (v) , 5000 meter (m) en de 4x400 estafette (v) staan later nog op de planning. Femke Bol heeft in de series rust gekregen maar staat vanavond wel aan de start, kan zij samen met onder andere Lieke Klaver deze Spelen met een goed gevoel afsluiten?
Ik dacht zelf misschien horloges omdat omega een grote sponsor is? Maar geen idee haha.
Las wel al online dat er al samsung telefoons op marktplaats staan die in het welkomstpakket voor de sporters zat.
Haha @Zemraluani mān TikTok wordt overgenomen door de Australische breakdance vrouw en iemand reageerde net dat het op een act van Tina Fey in SNL leek en het is zo waar.
Wat een teleurstelling
Ja, of in ieder geval iets dat begonnen is vanaf het begin starten.
Edit: terugkijken kan ook. Weet niet of het een selectie is, maar zie bijvoorbeeld bij turnen een heleboel staan.
Ik schakel net in en kijk de marathon. Waar is onze Abdi? Wel leuk dat de Belgische Abdi voorop rent.
Laatste wat ik hoorde is dat ie rond plek 9 liep, maar hoe dat nu is, weet ik niet.
Jammer had gehoopt op herhaling van Tokyo. Dat was zo geweldig!
Hij is helemaal ingestort, liep net op de 41e positie
Ahh sneu voor Nageeye, hoop dat ie überhaupt nog gaat finishen
Lees net dat ie op 41km is uitgestapt
Ik lees het nu ook dat de Spaanse media dat melden. Hoop dat alles goed hem gaat .