Olympische en Paralympische Spelen #2

Oh nee vind het vooral heel grappig! Ik heb hier als Nederlander nooit eerder van gehoord en pas ontdekt door hbo, zenden ze dit op nos uit, denk het niet? Hoe kom je er achter dat je naast paardrijden eigenlijk ook goed kan schermen haha.

@Tosca oh dat is wel echt zoals het vroeger dan bedacht is haha. Wel onwijs treurig hoe er met de paarden wordt omgegaan. :frowning: wist niet dat dit verhaal erachter zat.

2 likes

Voor zover ik heb begrepen wil Roemenië dat Jordan de medaille behoudt, en dat Ana en Sabrina er ook een krijgen. Ik vind het maar een beetje bizar allemaal. Snap sowieso niet wat Ana met heel deze discussie te maken heeft (ofja haar oefening bedoel ik dan).

7 likes

Voor zover ie dat nog niet gedaan had, heeft Lavreysen nu ook echt weer even een visitekaartje afgegeven, zo van succes he morgen

3 likes

Nouja in principe als ze de fout herstellen dan heeft Voinea een hogere score en kunnen ze de medaille best afnemen. Ik hoop indd niet dat ze dit doen, maar waarom niet? Het is niet de eerste keer dat er medailles worden afgenomen (oke, voorgaande keren was het wel om andere redenen en diskwalificaties). Ik weet niet zo goed wat ik wil… Ik wil dat Voinea gewoon in eerste instantie goed gejureerd was, vond haar oefening sowieso ook beter die dag.

Dit bericht doet me toch vrezen dat ze haar medaille kwijt is…

Of alle spanning door het hele gedoe wordt haar te veel, dat kan ook

1 like

@turnliefhebbers

1 like

Ik weet niet zo goed wat ik van dit baanwielrennen onderdeel moet vinden :sweat_smile:

Snap er werkelijk niiiiiiks van :joy::joy::joy::joy: Vind de commentatoren wel echt aanstekelijk enthousiast ofzo maar ik snap er alsnog niks van hahaha

1 like

Zo hallo, dit is waarom jurysporten zo ongelooflijk oneerlijk kunnen voelen. Dus omdat Chiles haar appeal 1 minuut te laat inleverde, wordt deze geweigerd? En wordt ze, ondanks een ceremonie, ontnomen van haar medaille? Dat gebeurt bij dopinggebruikers, niet bij eerlijke atleten. Wow. Zoveel wow, dat ik hier niet bij kan.

10 likes

wat ontzettend gênant

3 likes

In deze 45 minuten heb ik meerdere keren gehad dat ik dacht dat ik het snapte, om het daarna toch niet meer te snappen.

Het duurt ook zo lang!! Nu wel spannend dat er meerdere vallen

Jammer dat het Nederland net niet lukte het rondje in te halen, dan stonden ze nu ongeveer 3e. Lijkt lastig nu. Wel spannend al die vallen

1 like

Ik lees: “Following this decision, Ana Barbosu gets the bronze metal while Sabrina Voinea ends the completion on the 4th place”
Ze hebben het niet over plaatsen, maar over medailles.

Oh wauw, die Tamberi wordt vanochtend nog met nierstenen naar het ziekenhuis gebracht en komt net met een hoop bombarie toch het stadion in om mee te doen met de hoogspring finale

1 like

Wat een mooie loper om naar te kijken, die Arop! (800m mannen)

3 likes

zou bijna denken dat hij het verzonnen heeft hahaha

1 like

Dat doet er toch niet heel veel meer toe? Het gaat erom dat ze nu 5e is ipv 3e, of je dan het metaal hebt lijkt me niet heeeel boeiend.
Ik vind dit écht belachelijk. Zoveel fouten in 1 finale, zoveel emoties.

2 likes

hoe knap dat visser in deze finale staat! en het zo goed deed

7 likes

Het synchroonzwemmen begint nu, maar zag dat het Nederlandse duet pas als 17e aan de beurt is. Weet iemand hoe laat dat dan ongeveer is?

1 like

Weer vierde :smiling_face_with_tear: wel heel knap!!

4 likes