haha doeiii ![]()
Ohhh ja die basketballers vond ik ook echt fantastisch! En die mooie inhaalrace van Femke bol natuurlijk. Ik vind dat we mega mega trots kunnen zijn als land.
Ja heb ik ook! Dan wil ik eigenlijk gaan wandelen en denk ik zo vaak joh stel je niet aan Sifan gaat ook door en wordt ondanks kramp eerste op de marathon.
Nog een protest tegen Hassan vanwege het duwen in de bocht waarmee ze de andere renster had ingehaald… Had het wel verwacht maar benieuwd naar de uitkomst. Wordt niet kansrijk geacht zie ik net.
mjah die andere renster sneed haar heel duidelijk 2x scherp af toch? vond het er meer uit zien als zelfbescherming dan vervelend doen
is al afgewezen zie ik
kirsten is echt lekker sassy hahaha
ik voel vooral die pijn wanneer ze gaan douchen ![]()
gelukkig niet zo erg : Chilling accident on the track, Lorenzo Gobbo was pierced by a giant splinter (niet kijken als je niet tegen kan!!!)
hahaha loopt hoogland daar nou casual met z’n medaille
180 euro ja?
Wie denken jullie dat de vlag mag dragen vanavond? oh en is het nu wel gewoon in een stadion of gaan ze weer op die achterlijke bootjes varen haha?
Sifan verdiend het in mijn ogen het meest.
Ja ik zou ook denken misschien Sifan maar ze heeft hem in 2021 al gedragen en weet niet of ze aan herhaling doen + hoeveel zin heb je nog om zo lang op je benen te staan als je vandaag nog de marathon gelopen hebt ![]()
Misschien Femke?
In het Stade de France!
Dat was ik vergeten. Mogen ze de vlag afwisselen? anders de gemengde estafette ploeg.
lavreysen lijkt me als ie de hattrick pakt? en sifan heeft idd al eerder gedaan + krijg haar medaille tijdens de ceremonie
Ik denk dat ze de Keirin afwachten en dat Lavreysen het mag doen als hij daar ook weer wint
Misschien de zusjes de Brouwer omdat het de eerste medaille in synchroomzwemmen is
Die hoop ik ook!
Marit Bouwmeester als meest succesvolle NL olympiër ooit?
ohhh zo stressvol deze