Olympische en Paralympische Spelen #2

Niet ik die hier in tranen zit te kijken naar de meest iconische medaille op deze Spelen.

7 likes

Ja mijn favo samen met Nageeye :heart:.

8 likes

Ik ben toch niet de enige die hier emo van word?:sweat_smile: Zoooooo goed gedaan! Wat een vrouw, fantastisch gewoon.

10 likes

Ik zit helemaal te trillen, ik denk dat ik dit echt de allermooiste medaille van de Spelen vind

15 likes

Echt de kers op de taart zo aan het einde

1 like

ik vind die verslaggevers wel tering droog trouwens, waarom gaan ze niet uit hun dak. dit is historie

6 likes

Ik wou het einde van de marathon wel zien maar had er geen enkel moment rekening mee gehouden dat t al in de ochtend kon zijn :sweat_smile::joy:

2 likes

Nee je bent zeker niet de enige

2 likes

Hopelijk vanmiddag nog Harrie’s hattrick om het af te maken.

5 likes

Oh wtf ze heeft ook het olympisch record gerend? Dat had ik even gemist

3 likes

Ik heb geluisterd naar Radio 1 en Andy Houtkamp ging echt uit zijn dak haha

3 likes

Zo raar dat ze daar niks over zeiden inderdaad??

2 likes

Nee toch? Minuten erboven

2 likes

Ik weet het niet. Ik las het in de liveblog van Nu:

Ondanks het loodzware parcours noteert Hassan een toptijd van 2.22,55. Dat is een olympisch record! Assefa eindigt als tweede op 3 seconden van de Nederlandse, terwijl Obiri genoegen moet nemen met het brons. De Keniaanse komt 15 seconden na Hassan over de streep.

1 like

Geen wereldrecord, wel een olympisch record!

1 like

ja volgens mij betekent het olympisch record bij het marathonrennen ook niet zoveel omdat het zo afhankelijk is van het parcours (blijft knap natuurlijk)

3 likes

Aha, vet!

1 like

En dat was minuten eerder! Ze moesten op mijn tv nog 2 bochten om! Zo raar dat je hoort dat ze goud wint, en ziet, dat de sprint net wordt ingezet.

Nou, het parcours in Parijs is vrij heuvelachtig dus in dit geval onderstreept het echt wel de klasse van Sifan

21 likes

Ja knapper eigenlijk want Parijs is volgens mij een moeilijk parcours

3 likes