Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Wat goed!

2 likes

Ja ik heb zelf de afgelopen weken dus ook meer dan eens sporten overgeslagen omdat ik liever OS wilde kijken dan zelf gaan sporten. :see_no_evil:

3 likes

Ja vind ik ook! Ik vind het ook heel gezellig om het zo aan te hebben staan en de spanning ervan te delen met elkaar.

2 likes

hoe laat begint er weer een race? zit niet in NL en heb maar schaard NL data op telefoon, wil m niet verspillen aan voorbeschouwing haha

Ik ook haha! Scheelt, mijn hartslag gaat hoog genoeg tijdens het kijken van sport :crazy_face:

1 like

Zometeen als het goed is (de halve finale)

4 likes

Wat leuk voor Rianne de Vries dat ze toch is toegevoegd aan de halve finale!

3 likes

Ik heb voor mijn gevoel echt zo weinig kunnen zien deze keer! Kan nu weer niet kijken grrr. Later terugkijken geeft toch niet hetzelfde gevoel

1 like

Dit gaat wel echt héél snel achter elkaar door haha, die laatste kwartfinale rijders komen echt pas net van het ijs af.

Nu gaan alleen de eerste 2 door (per rit) en 1 tijdsnelste

2 likes

Fontana door hoppa

Echt super knap gereden!

1 like

Als mijn vergadering van 14:00 uur nou heel snel is afgelopen :grimacing:
of gewoon om 14:18 mijn camera even uitdoen hahaha

Maar eerst nog de finale halen natuurlijk :smiley:

3 likes

Gewoon afspraak cancelen

2 likes

zo wauw wat een mooie inhaalactie van schulting

7 likes

Wauw wat knap! Dit is niet goed voor mijn zenuwen. Denk telkens aan haar val tijdens de mixed relay

4 likes

Woow wat goed

2 likes

Leuk Benelux duo haha

5 likes

Het lijkt me ook wel echt chill hoor als je de belangrijke ritten ook kunt rijden met iemand waarmee je in het dagelijks leven traint, dan ben je toch ook een beetje op elkaar ingespeeld.

4 likes

BeNe duo hahah