Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Jemig wat knap

Aah wat gaat ze goed!

Echt zo goed!!!

Aaaaah wat onwijs goed zeg!!!

2 likes

Ik heb er echt nul verstand van maar het zag er echt zo mooi en goed uit!!

Nou chapeau hoor, heel knap

1 like

Wat mooi!! Alles goed

1 like

Duidelijk! Dankje!

2 likes

Ik vind ze alleen nog niet heel positief klinken over haar kansen om door te gaan eigenlijk. Ze heeft nu al 2 mensen achter zich staan en er moeten er nog 3 van de 25 lager scoren dan zij om door te gaan toch? Die kans is toch best wel aanzienlijk lijkt me? Een foutje door een val o.i.d. lijkt me echt zo gemaakt in deze sport.

Kan me wel voorstellen dat ze zich nog niet rijk rekenen, het is nog best wel wat denk ik, 3 van de 25 die minder moeten scoren.

Zag er wel echt heel knap uit, ook dat alles groen was en niet geel of kruisje, echt tof

2 likes

Het heeft ook te maken met de uitgangswaarde, als de onderdelen moeilijker zijn, maar je voert ze iets minder uit, krijg je misschien een geel blokje, maar is de waarde nog altijd hoger dan een makkelijker onderdeel. Lindsey kan bij de opening 2x een drievoudige sprong doen, waarvoor je veel meer punten krijgt. Maar ze deed een drievoudige en dan een tweevoudige, perfect, dat wel. Maar daar zit het verschil in.

Maar wat leuk om haar te zien stralen op dit podium. Leuk!

4 likes

In principe is de indeling ook zo dat hoe verder je in de wedstrijd komt, hoe beter de rijdsters worden, dus ik snap wel dat ze zich nog niet rijk rekenen. Het zou kunnen, maar dan moet het wel net de goede kant op vallen allemaal. Een val betekent ook niet automatisch een hele lage score, als je kur een hoge moeilijkheidsgraad heeft, kun je ook dan echt nog wel hoger scoren.

3 likes

Wat een leuke meid ook die Lindsay :heart:

1 like

Ik ben benieuwd of ze de finale gaat halen!

Hopen voor Lindsay dat deze Australische onder haar eindigt.

1 like

Spannond!! Wat zou dat leuk voor Lindsay zijn!

2 likes

Jippie!!!

2 likes

Jaaa, ze gaat naar de lange kür!

2 likes

Jaaa wat leuk dit voor haar!

En ze kan die vrije kur ook gewoon echt helemaal vrij schaatsen, aangezien er geen verwachtingen zijn voor een medaille. Hopelijk durft ze dan ook die triple (?) aan die ze hier niet deed.

4 likes