hhaaha deze muziek
Ik zou dus echt compleet duizelig worden van al dat gedraai
Wat leuk dat er zoveel tijd op de televisie wordt vrij gemaakt voor het kunstschaatsen!!
Zundert wordt sowieso herhaald bij Studio Peking vanavond!
Haha, ik ben op een tweede scherm aan het kijken. Er was steeds kunstrijden op en opeens hoor ik een diepe brul, begon opeens een bobslee stuk
Medicatie van haar opa Ja hooooor
Edit nummer van Valieva is In Memoriam… dat is best ironisch
Step out (verder weet ik geen termen)
Ik heb het ff gemist. Wat is er met medicatie van haar opa?
Commentatoren vertelden dit net
Thanks voor de uitleg! @punaise @kleinmaargroot @TanteBetje
Als je mee zou mogen doen met de Olympische Winterspelen welke sport zou je dan willen doen? En waarom?
Ik zou voor schaatsen gaan (3000 meter) of kunstschaatsen. Vind schaatsen als sport gewoon fantastisch en kunstschaatsen heeeeel mooi om te zien
Leuke opmerking van de commentatoren, dat iemand een hond op schoot had rond een andere wedstrijd ‘maar dat dat misschien niet durft in China’
Shorttrack denk ik, ik hou wel van een beetje spanning! Langebaanschaatsen lijkt me te saai, de hele tijd hetzelfde rondje rijden en alleen maar tegen de klok te moeten racen. Rodelen vind ik ook tof, maar weet niet of ik dat ook echt zou durven.
Waarom moet elke kunstrijder huilen na haar rit? Valt me echt op, zulke jonge meiden en dan zo’n druk damn.
Dubbelpost scuzi maar snowboard cross. Doet me denken aan MarioKart in de sneeuw😁
Geen idee of je het interessant vindt, maar ik vroeg me dit dus ook af. Deze video legt het heel goed uit:
Er zijn ook mensen die oproepen om kunstschaatsen 16+ of 18+ te maken. Na de puberteit is het bijna onmogelijk om te concurreren met 15-jarigen.
Ja snowboard cross lijkt me ook tof. Ik kan alleen helemaal niet snowboarden.
Realistischer gezien langebaanschaatsen (1000/1500meter), omdat ik kan schaatsen. Al gaan de Olympische spelen hem niet meer worden haha
Dit is echt crazy. Dat zelfs de kunstrijdsters zelf zeggen dat de Olympische Spelen in het verkeerde jaar vallen omdat ze bij de volgende spelen 18 zijn en ‘wie kan er nog zo springen op die leeftijd’… wtf.
Bij turnen was dit ook lang de situatie en nu is het al een tijdje 16+. Zijn ook geluiden om dat 18+ te maken. Ik denk dat dat uiteindelijk hier ook zal gaan gebeuren eigenlijk
Wauw, schokkend. Die quadruppels zijn niet te doen boven de 18 jaar. En alleen te doen met “slechte” techniek, waardoor ruggen kapot gaan. Blessures, doping, minderjarige meisjes, eetstoornissen. Klinkt als het begin van de schandalen uit de jaren tachtig met de Oost-Europese turnsters.
Hoe mooi de sport ook is… dit is heftig. En die Tutberitze is geen lekker dier.