“De jongste deelnemer aan de Olympische Spelen in Tokio 2021 was de Syrische tafeltennister Hend Zaza. De tafeltennis speelster is slechts 12 jaar oud”. Kan nog jonger dus
huh, waarom staat dat op zijn kaartje?
Haha ff gegoogled want deze gast heeft het ook
Staat op alle kaartjes denk ik? Die broer van de Belgische dame heeft het er ook op staan
Edit: spuitelf haha
hhaaha deze muziek
Ik zou dus echt compleet duizelig worden van al dat gedraai
Wat leuk dat er zoveel tijd op de televisie wordt vrij gemaakt voor het kunstschaatsen!!
Zundert wordt sowieso herhaald bij Studio Peking vanavond!
Haha, ik ben op een tweede scherm aan het kijken. Er was steeds kunstrijden op en opeens hoor ik een diepe brul, begon opeens een bobslee stuk
Medicatie van haar opa Ja hooooor
Edit nummer van Valieva is In Memoriam… dat is best ironisch
Step out (verder weet ik geen termen)
Ik heb het ff gemist. Wat is er met medicatie van haar opa?
Commentatoren vertelden dit net
Thanks voor de uitleg! @punaise @kleinmaargroot @TanteBetje
Als je mee zou mogen doen met de Olympische Winterspelen welke sport zou je dan willen doen? En waarom?
Ik zou voor schaatsen gaan (3000 meter) of kunstschaatsen. Vind schaatsen als sport gewoon fantastisch en kunstschaatsen heeeeel mooi om te zien
Leuke opmerking van de commentatoren, dat iemand een hond op schoot had rond een andere wedstrijd ‘maar dat dat misschien niet durft in China’
Shorttrack denk ik, ik hou wel van een beetje spanning! Langebaanschaatsen lijkt me te saai, de hele tijd hetzelfde rondje rijden en alleen maar tegen de klok te moeten racen. Rodelen vind ik ook tof, maar weet niet of ik dat ook echt zou durven.
Waarom moet elke kunstrijder huilen na haar rit? Valt me echt op, zulke jonge meiden en dan zo’n druk damn.
Dubbelpost scuzi maar snowboard cross. Doet me denken aan MarioKart in de sneeuw😁