Ik vind schermen echt lame
Heb het meerdere spelen geprobeerd leuk te vinden maar vind er niks aan
In NL is schermen iig geen focussport (dus amper tot geen budget vanuit nocnsf) dus is het lastig. Tulen wordt gecoacht door z’n broertje en vice versa
Voordat ik het gezien heb: cripwalking? Zo hard om gelachen
Ja dus hahaha. Echt zo goed
Via Radio 1 luisteren vind ik ook echt heel chill. Word goed geschakeld tussen de onderdelen waar nederlanders aan mee doen.Ik ben op vakantie en kan niet de hele tijd naar mn scherm kijken als mn kinderen dat ook niet mogen maar radio is een erg leuk alternatief.
Hopelijk zenden ze zo het beachen met een aparte stream uit. Anders moet ik naar HBO.
Vrouwen skaten is echt heel leuk!
Ik kijk alles via hbo en werkt echt perfect
Ik ben aan het schilderen en Radio 1 is echt top. Alles wordt zo fijn beschreven.
Yess NL is aan de beurt, ik ga lekker met de stream mee wisselen 🫶
is er iets van een update over die franse die net bij mountainbiken crashte? zag er niet goed uit
en kijk in een bar zonder geluid en kan verder niets vinden
Met een brancard afgevoerd zei de commentator net, meer wist hij ook niet
De commentator bij de NOS zei net dat ze met een brancard is afgevoerd, ze is ook niet meer op beeld of in de herhaling te zien omdat het best een pittige val was dus de regie kiest ervoor dat buiten beeld re houden. Verder geen nieuws over hoe het met haar gaat, in ieder geval bij de NOS niet.
Zit turnen te kijken via HBO. Al die meiden uit verschillende landen net samen met elkaar grappen en grollen na de routines, en Noord-Koreaanse turnster staat er een beetje stoïcijns en ongemakkelijk bij.
Ah wat zielig, Puk Pieterse lag ruim een uur op 2e positie en krijgt net een lekke band en 4 dames erachter schieten voorbij… Zo zielig, zo;n pech… (bij het mountainbiken)
Ah Pieterse Wat een ellende. En ook kut dat ze niet op een reservefiets kon stappen
Neeee echt zo balen voor Pieterse dat ze lek rijdt
Poahh, de japanse Haruka Nakamura (turnen) is zó bizar goed! En pas 16 jaar ook he
Ja, echt zo zuur, net naast het podium. Wat rare regel dat je ook niet van fiets mag wisselen?
Super sportief dat ze wel direct de rest feliciteert ondanks dat ze vast gigantisch baalt
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 2).