Net turnen terug gekeken, wat is die Simone Biles toch goed hè. Ik zit echt met open mond naar haar oefeningen te kijken. Vond de Nederlandse turnsters ook heel goed, maar jammer dat Sanne Wevers zich niet gekwalificeerd heeft.
En vandaag was ze niet eens op haar best!
Hopelijk kunnen we dat volgende week nog aanschouwen
Weet iemand waarom de Nederlandse scores niet bij de sprong scores staan? Artistic Gymnastics - Subdivision 3 Results
Bedoel je per toestel? Omdat die geen twee sprongen hebben gedaan. Voor toestelfinales moet je twee sprongen doen.
Volgens mij weet de nos niet dat er maar 2 per land naar de finale gaan ze staat nog gewoon 7e haha. Sowieso beetje rare framing, alsof ze anders een medaille had gewonnen op brug
Beetje vreemd dit inderdaad, het is héél ongebruikelijk dat een turnster alle vier de finales haalt tegenwoordig…
Wat zijn ze bij hockey aan het doen…
Wattt gebeurd er op dat hockeyveld. Nederland staat gewoon 3-0 achter tegen Zuid-Afrika.
Qua turnen wordt 't echt nog spannend of Thorsdottir /Wevers de meerkampfinale kan halen, laatste rotatie begint nu
Nina Derwael op de brug daarnet
Ja he, prachtig weer! De andere Belgische meisjes hebben het ook zo goed gedaan! Ik baal dat ik nu moet werken want ik kan niet goed volgen maar we kunnen nu naar de teamfinale?
Ja België is door naar de teamfinale!
Damn.
0 finales voor de Nederlandse turnsters.
Lieke Wevers is eerste reserve voor de AA finale en Eythora Thorsdottir tweede…
Flavia heeft tegen de Braziliaanse media gezegd dat ze verwacht wel nog “gewoon” de finale te gaan turnen.
Ergens verwacht ik dat Larisa ook gaat turnen, zij had deze blessure al en turnde daarom alleen balk.
Ja ik zag het net, vraag me wel af hoe aangezien ze allebei amper van het podium af konden lopen
Ja het voordeel voor hen beide is dat het pas over 9 dagen is, dat geeft ze wel tijd om nog te herstellen
Ik vind de wedstrijd wel spannend. Nederland heeft echt achter gestaan en terug gevochten.
Ja kwam net naar voren idd bij nos Tokio Vandaag. Ik denk dat ze niet met een objectieve blik naar de situatie kan kijken en nu ook nog wel hoog in de emotie zat… vond het wel sneu om te zien
Wilde hier echt net over posten. Snap haar teleurstelling maar wat een pijnlijke, ondoordachte uitspraak zeg. Misschien is het tijd voor de hele familie Wevers om zich terug te trekken juist zodat de turnwereld weer gefixt kan worden.
Ben nu dressuur aan het terugkijken via discovery plus. Echt zo vervelend dat de NOS élke keer bijna niets van de paardensport laat zien terwijl Nederland daar bijna gegarandeerd elke keer medailles haalt.
Ja lastig dit. Ik vond een aantal uitspraken ook absoluut niet sympathiek naar slachtoffers en dat had ze niet moeten zeggen. Maarja het is ook wel echt een kutmoment dat haar hier naar gevraagd word. Ergens vond ik het ook niet fair en een beetje ongepast dat de verslaggever haar vlak na de wedstrijd als emoties hoog zitten even om commentaar op deze kwestie ging vragen.