Ja, nu aan iedereen laten zien wat je kunt.
Maar hoe zit dat dan met die Russische?
Ze mag meedoen, maar krijgt geen medaille uitgereikt. Daarom mogen en ook 25 naar de lange kür
Maar krijgt iemand anders dan wel bijv. Goud? (Als zij de meeste punten haalt)
Volgens mij is het zo dat als die Russische een medaille haalt, de ceremonie uitgesteld wordt tot na verder onderzoek.
Het is ook nog niet 100% zeker dat Van Zundert nu door is, want die Russische moet zich ook bij de beste 24 plaatsen, maar de kans dat dat gebeurt is vrij groot, haha
Wel toch? Als de Russische (ik vergeet haar naam steeds) zich niet plaatst, wordt Lindsay sowieso 24e en dat is altijd goed genoeg.
Wauwie wat knap!
Net nog niet, ze had er nog geen 6 onder zich. Nu wel
Nee maar ik bedoel, als Lindsay er vijf onder zich had en iedereen heeft verder een hogere score, dan wordt ze 25e. De Russische zit bij de top 24, dus gaan er 25 door. Maar als de Russische niet bij de top 24 zit, dan zou zij toch een lagere score moeten halen dan Lindsay, dus heeft ze er 6 onder zich, wordt ze 24e en gaat ze ook door? Of maak ik nu een denkfout?
Ik heb geen idee, maar las dit bij de nos dus dacht zal wel kloppen, haha.
Het maakt eigenlijk ook niks uit, Lindsay is hoe dan ook heel erg goed bezig
Duurt trouwens wel echt lang zeg, dat kunstschaatsen.
Nou idd Wel mooie tv. Ik wil Valieva straks ook nog zien, maar die is pas over een uur??
Daar zit ik dus ook op te wachten, hahaha
Ben intussen maar andere dingen aan het doen, maar het is maar goed dat ik geen werk heb, hahahaha
Japan zo mooi nu
Ja je moet geen haast hebben
Ik snap echt niks van het kunstschaatsen qua punten. Staat Nederland er goed voor? Ik hoor telkens iets over de eerste 25
Jaa ze staat 12e ofzo, gaat sowieso door want ze blijft binnen die groep van 24-25 (25 als Valieva door gaat)
Ze heeft 7 anderen achter zich (en dat gaat denk ik niet meer veranderen), en wat er ook gaat gebeuren, ze heeft zich definitief gekwalificeerd voor de lange kür.
Edit: ouch… nu een Poolse die zich onder Van Zundert plaatst!
van Zundert staat nu 13e in het klassement, met nog 10 schaatsters te gaan waardoor ze (als ze allemaal hoger scoren) op plek 23 komt, waarbij de beste 24 normaal gesproken doorgaan. Als Kamila Valieva in de top 24 komt, komt er één plek bij en kwalificeren de 25 beste zich voor de lange kür (omdat er de kans bestaat dat Kamila Valieva uit de resultaten gehaald gaat worden ivm dat dopingverhaal)
Love deze bombastische muziek haha. Moet heerlijk zijn om op te schaatsen (Liu van Amerika)
Ik vind het trouwens wel bizar dat er dus meisjes van 15 mee kunnen doen met Olympische Spelen. Los van dat ik niet denk dat zijzelf verantwoordelijk te houden is voor (eventuele) doping, je zou toch helemaal niet zo’n druk van presteren op zo’n jong iemand willen leggen.