Bij de zomerspelen wordt daar ook wel over gepraat. Maar de paralympische atleten willen niet samen met deze atleten, omdat zij anders onder gesneeuwd worden in het nieuws. Door het apart te doen is er juist meer aandacht. Bij de zomerspelen dit jaar was er wel meer aandacht. Niet gelijkwaardig, maar ik dacht wel een dagelijks programma met een overview van de sporten.
Ik ga echt in 'n gat vallen morgen
Ik moest een sollicitatieopdracht doen maar ga nu even terugkijken!
Hahaha Schouten: hoe moet ik dit doen. 3x goud en niet weten hoe je een vlag vast houdt en dat verkondigt op tv. Hahaha baas.
Wüst bij Studio Peking nu
Hahahha dat skeletonnen door de recreatieruimte
Leuk feestje
Waarom dragen ze altijd van die lelleke pakken als ze maar de koning gaan? Ziet er niet uit. Snap dat het oranje moet zijn maar dit… zo helemaal oranje al helemaal bleh.
Van der Poel geeft gouden medaille weg om aandacht te vragen voor mensenrechten - Van der Poel geeft gouden medaille weg om aandacht te vragen voor mensenrechten | NOS
wel mooie actie
Ik snap sancties etc. maar Jezus ik zou zo balen als je gewoon heel je leven getraind hebt en dan één dag vantevoren hoort dat je toch niet mee mag doen.
Voor de liefhebber: Dit weekend wk sprint en allround! Vandaag al voorproefje 500m en 1000m, morgen weer!
Morgen om 13:00 is de opening. Als het goed is live te volgen via NOS. Ben benieuwd!
Wel leuk die rode mascottes (?) op rolschaatsen
Zat ff naar de resultaten te zoeken. Hoorde er verder niet zoveel over. Maar we hebben nu 2 medailles gehaald! Zilver en brons
Kampschreur en De Langen pakken eerste Nederlandse medailles op Paralympics
Aah ik heb vandaag een stuk van het afscheid van Wüst en Kramer gezien. Zo mooi die sfeer die daar hing, werd er zelf ook emotioneel van!
Maar even in dit topic trouwens want weer zo gauw niet of het in een ander topic beter past…
Ik vond het ook een mooi afscheid. Leuk om ook alle oude beelden te zien!
Jaa echt leuk! Jammer dat het geluid van de speech van Van Gaal niet goed was. En jammer dat Jan Smit er was, maar verder vond ik het leuk georganiseerd!
Ohja en tof dat de bochten nu eindelijk een naam hebben! In plaats van noordbocht en zuidbocht.
Vind het erger dat ze Dinand Woesthoef weer van stal gehaald hebben
Ooh ja dat was ook niet best.
Ik heb me net ingeschreven voor de trekking om hopelijk tickets te kunnen kopen voor Parijs 2024.
Het lijkt me vooral leuk om turnen eens live te kunnen zien!