Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Deze herinnering had ik even nodig, heb me ook ingeschreven. Ben heel benieuwd hoe lastig het gaat zijn om daadwerkelijk tickets te kopen. Wil graag naar klimmen dus hopelijk is dat niet al te populair maar we gaan het zien.
Grootste deel van de communicatie is dan ook weer in het Frans, dat is wel echt typisch :joy:

2 likes

@moderators kan de titel van dit topic aangepast worden naar Olympische Zomerspelen 2024? :blush:

Ja zomerspelen! Zin in, kan echt niet wachten. Ik ga er, samen met mijn man, heen. We hebben kaarten voor 8 sporten en zijn er als de wielerwedstrijden zijn. Vind het zo tof dat het gelukt is en is echt een bucketlistding voor ons beide.

22 likes

Wauw, naar welke sporten ga je?

Wat gaaf zeg!

1 like

Wow 8 sporten ook echt, welke?
Ik ben in 2012 in Londen geweest, het is zo’n bijzondere ervaring. Veel plezier alvast!

@V.Kirby

We gaan naar roeien, rugby sevens, tennis, badminton, hockey, waterpolo, beachvolleybal(bij de Eiffel toren :heart:) en boogschieten. En aangezien mijn man groot wielerfan is, gaan we ook aan langs de weg staan bij de wegwedstrijden en tijdritten (of hij gaat kijken en ik winkelen)

We hadden nu zoiets van het is dichtbij, hierna LA en Brisbane, dan ga je toch niet zo snel erheen en ons leven laat het nu toe. Dus helemaal zin in. Heb wel een stuk lever en een nier moeten verkopen, maar dat vergeten we gewoon even, haha.

16 likes

Gaaaf @Mrs.Fraser !

Ik ben in 2012 ook in Londen geweest, het was echt ge-wel-dig :heart:
Nu staan de winterspelen nog op m’n bucketlist.

3 likes

Ooohhh tennis :heart: heel veel plezier!

3 likes

Wat mega leuk en zo heerlijk je enthousiasme :heart_eyes:

Heb er ook echt zo’n zin in, zo’n fijne periode altijd om lekker al die sporten te kijken. Vind de podcast Chefs de Mission ook echt een aanrader trouwens, voor alvast een beetje voorpret.

3 likes

Oh wat leuk @Mrs.Fraser!
Ik heb nog gekeken naar tickets zelf om bij het turnen te gaan kijken maar ik vond het uiteindelijk toch te hectisch allemaal, wat dat betreft kijk ik het liever gewoon vanaf de bank met het gemak van m’n eigen TV en internet en websites haha.

Ook leuk dat er opeens zoveel posts zijn haha nadat ik de titel heb laten veranderen (komt ie natuurlijk bovenaan te staan)

Ik wilde ook graag gaan, samen met een vriendin en en mijn man naar de klim-wedstrijden. Maar toen ik eindelijk aan de beurt was om kaarten te kopen was alles al weg! Echt balen want het leek ons zo leuk om er geen te gaan nu het enigszins dichtbij was. Dus nu maar weer voor de tv kijken.

Ik kreeg helemaal kortsluiting van die mailtjes over die tickets, uiteindelijk toch niks gekocht. Ik had uiteraard graag naar het synchroonzwemmen gaan kijken

Superleuk dat je er naartoe gaat!! Ik zou graag naar de volgende winterspelen willen met mn moeder.

Superveel zin in de sportzomer die er aan komt!!

1 like

Ik kijk wel echt uit naar deze zomer. Ik vind de olympische spelen altijd zo leuk om naar te kijken

2 likes

Yesss ik ook! Spotte ineens dit topic. Ik ga ook naar Parijs om te kijken, heb kaarten voor roeien! Heb ook kaarten voor mn moeder voor de halve finales hockey gekocht, wilde ook nog voor atletiek maar dat was niet te betalen haha

7 likes

Oh zo gaaf dat je gaat!

1 like

Whoehoe ook ingeloot om vandaag al kaarten voor TeamNL huis te kopen. Leek even niet te lukken, maar nu toch voor 2 dagen kaarten gekocht ook.

3 likes

Inmiddels nog maar minder dan 50 dagen!
Naar welke sport(en) kijken jullie uit?

• Atletiek (ja ik groepeer ff alles samen)
  • Badminton
  • Basketbal
  • Boksen
  • Boogschieten
  • Gewichtheffen
  • Handbal
  • Hockey
  • Judo
  • Kanovaren
  • Moderne vijfkamp
  • Paardrijden
  • Roeien
  • Schermen
  • Schietsport
  • Taekwondo
  • Tennis
  • Triatlon
  • Ritmische gymnastiek
  • Turnen

0 stemmers

• Trampolinespringen
  • Voetbal
  • Volleybal
  • Baanwielrennen
  • BMX
  • Mountainbiken
  • Wegwielrennen
  • Worstelen
  • Zeilen
  • Schoonspringen
  • Sychroonzwemmen
  • Waterpolo
  • Zwemmen
  • Nu heb ik geen interesse in sport x maar opeens zit ik 3 uur lang naar een curlingwedstrijd te kijken
  • Breakdance
  • Golf
  • Klimmen
  • Rugby
  • Surfen
  • Skateboarden

0 stemmers

2 likes

Ik kijk niet per se uit naar iets, behalve dan dat het op de achtergrond aanstaat en zo’n beetje alle exotische sporten ineens zit te volgen ja.

8 likes