Ik dacht ‘omg ja leuk lekker curling kijken’ maar toen realiseerde ik me dat we daar nog 2 jaar op moeten wachten dus bedankt voor deze dooie mus
Vorig jaar tijdens de nachtvoedingen van m’n baby midden in de nacht eens een tijd naar klimmen zitten kijken, dat was best tof om te zien. Dus hoop dat daar iets van te zien is!
Echt zo jammer dat er geen Nederlander mee doet met gewichtheffen, maar ik ga wel de A-klasse-wedstrijden bekijken.
Ik ben met gewichtheffen altijd bang dat iemand een spier afscheurt of er iets breekt en dat ik dat dan live zag Slaat echt helemaal nergens op. Vind dat echt niet relaxed om naar te kijken
Volgens mij ontstaan toen ik iemand op tv zag armpje drukken en toen ook wat brak of afscheurde ofzo
Haha gelukkig trekken de meeste gewichtheffers zich terug als ze een blessure voelen aankomen of niet topfit zijn, dus op televisie zal het niet snel gebeuren. Ook de reden trouwens dat er geen Nederlander mee doet, want die hebben zich allemaal teruggetrokken in de kwalificaties omdat ze (mentaal) niet fit genoeg waren.
Hahaha oh ja sorry curling is natuurlijk een wintersport, vond het al zo vreemd dat ie niet los in een lijstje stond
M’n favoriete Nederlandse turnsters postte zojuist op insta dat ze haar voet gebroken heeft op 4 plekken… Zaterdag was het eerste kwalificatiemoment
Ja zo sneu voor der . Ben wel echt benieuwd wat het team gaat worden, wat denk jij?
Ik heb echt geen idee haha, ik ga zaterdag kijken en ben wel heel benieuwd. Nu zou ik denken Naomi, Sanna, Lieke, Sanne, Elze. Maar Elze vind ik ook een groot vraagteken als ik kijk naar dat laatste EK waar zo veel mis leek te gaan (als in dat ze een boel elementen niet turnde). Misschien anders Vera nog. Het jouwe?
Ja omg wat een teleurstelling moet dat zijn. Ik ga zaterdag kijken, ben echt benieuwd! Ik hoop op Floor maar dat gaat sowieso niet gebeuren
Nog minder dan twee weken tot de openingsceremonie voor de 33e Olympische Zomerspelen in Parijs
Het grote sportfestijn zal duren van vrijdag 26 juli tot en met zondag 11 augustus 2024
(pas op het Nederlandse handbaltoernooi begint al op 25 juli, om 11.00u speelt Nederland een poulewedstrijd tegen Angola)
In totaal neemt Nederland deel met 270 deelnemers, 110 mannen en 160 vrouwen. Atletiek brengt met 42 sporters het meeste deelnemers met zich mee. In meerdere sporten doet er maar één Nederlandse sporter mee (boksen, golf, schermen, schoonspringen en tafeltennis). Verdeeld over 26 verschillende disciplines zal Nederland vertegenwoordigd worden.
Ja zoveel zin in, begint nu toch wel te kriebelen. Ons eigen programma lijkt zo goed al rond, maar kan zomaar dat mn man nog kaarten voor iets koopt. Aftellen is begonnen in elk geval!
OS Parijs (1).doc (47,5 KB)
Mijn vader had trouwens nog dit handige overzicht gemaakt, dacht zal het hier ook even delen! Weet niet hoe compleet het is (en bijvoorbeeld voorrondes staan er niet op) maar in elk geval een fijn beginsel
Via deze excel staan wel álle dingen inclusief tijden
Wie weet of er een app is dat je reminders wilt ontvangen voor wedstrijden? Bij Team NL of de app van OS zelf krijg ik het niet voor elkaar? Elke keer als ik op het hartje wil klikken (OS app) dan moet ik opnieuw inloggen en gebeurd er verder niks.
Was begonnen het in m’n eigen agenda te zetten maar da’s nogal wat werk #lui
Het zou via die apps wel moeten kunnen. Met de OS app duurde het bij mij wel ff voor het er in stond hoor, ging niet heel makkelijk
Misschien via de nos app?
Ik zie de sporten wel, maar als ik op hartje klik krijg ik telkens de inlog pagina ondanks dat ik al tig keer heb ingelogd. Probeer het morgen nog wel eens!
Misschien via de site?
Moet zeggen dat het bij mij pas lukte nadat al mn tickets in de ticketapp stonden en de olympics app had geupdate. Niet heel handig allemaal.
Hoorde gisteren op de radio dat alles via de HBO Max app te volgen is Dus wellicht een tipje voor iedereen die het leuk vindt om alle sporten te volgen. Heb dat abonnement al tijden maar gebruik het veel te weinig en heb er helemaal zin in dat het nu eindelijk van pas gaat komen
Ik baal juist want was eerst de verwachting dat alles op D+ zou komen, en daar hebben wij juist een abo dus nu kunnen we daar weer een abo voor nemen. Het is het wel helemaal waard want wij kijken ook bijna alles, maar toch.