Stiekem is het vandaag al zo ver en zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden.
Verschillende sporten starten hun programma voordat de officiële opening geweest is vanwege het drukke speelschema en het willen inbouwen van voldoende rustperioden.
Om 15.00u trappen de mannelijke voetballers van Argentinië en Marokko af en ook de spelers van Spanje en Oezbekistan maken hun eerste minuten.
Morgenochtend staan de eerste Nederlandse sporters aan de start,
om 9.30 beginnen de handboogschutters aan hun kwalificatie rankings, Quinty Roeffen, Gaby Schloesser en Laura van der Winkel gaan beginnen in het individuele toernooi voor vrouwen.
De Nederlandse handbaldames spelen om 11.00 uur hun eerste poulewedstrijd tegen Angola (uitgezonden op de website van de NOS) en later op de middag (14.15) gaat Steve Wijler ook beginnen aan zijn individuele ranking bij het handboogschieten.
Alles zal te volgen zijn via de website van HBOmax
Ik heb er echt heel veel zin in (lol ook gewoon om met alle statistieken en zo bezig te zijn
) want ik heb niet echt iemand in mijn directe omgeving die er ook veel om geeft dus dan is het wel leuk dat er op een forum altijd mensen zijn die ook kijken! ![]()