Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Werken met een tweede scherm erbij

3 likes

Die rugby sevens wedstrijden zijn ook sneller voorbij dan je denkt hè :joy: ik vergeet altijd dat het maar zo kort is.

4 likes

Ze spelen er ook twee op een dag.

1 like

Zin in! Zat al in een beginnend zwart gat na het EK en de tour. Weet iemand leuke Nederlandse sporters om te volgen op insta? Zodat je een beetje een inkijk in het leven daar krijgt?

2 likes

word eerlijk gezegd ook een beetje moe van sporters die alleen maar aan het klagen zijn over de faciliteiten (zwemmers in de seine daarbuiten gelaten; die zijn terecht hahaha).

https://vm.tiktok.com/ZGeWdxtMo/

zoals deze meid

t zijn ook alleen maar atleten uit rijkere landen die dit doen, heel opvallend

2 likes

Ik wil graag Sha’Carri Richardson in actie zien deze spelen vind haar echt geweldig

5 likes

De outfits van Estland :skull::skull::skull:

https://vm.tiktok.com/ZIJnKdqvE/

Blijkbaar is de wedstrijd tussen Argentinië en Marokko mogelijk niet afgefloten maar gestaakt en moet de VAR nog beoordelen of de gelijkmaker nou telt of niet?

Ja die slotfase was echt een zooitje. Er werd ook vuurwerk naar de spelers van Argentinië gegooid. Lekker begin dit.

Sowieso de vrouwelijke sprinters

Maar ben toch altijd voor de pocket rocket :jamaica: shellyann

2 likes

Snoop Dogg gaat ook weer verslag doen! <3

2 likes

Toch nog afgekeurd! Dus Marokko heeft alsnog gewonnen :sweat_smile:

1 like

Veel te business casual! Hebben best veel landen dit jaar.

Over de opening ceremony gesproken … heb de repetitie beelden gezien en ben heel benieuwd hoe dit eruit gaat zien.

Zijn jullie ook naar de handbaldames aan het kijken?

Ik vind het zo lekker dat ik de komende weken gewoon sport als achtergrond bij mijn werk heb. Heb hier echt naar uitgekeken. Echt genieten.

1 like

@Bubbless Ah thanks, ik ga het nu aanzetten! Ik ben ook weer echt blij met komende weken. Zó fijn ook dat het in dezelfde tijdzone is. Echt weer een heerlijke focus, op allerlei sporten waar je eigenlijk het hele jaar niet mee bezighoudt. En dan 's avonds een talkshow met Dione de Graaff (ik hou ook erg van de Avondetappe) dus zin in!

1 like

Jaa love Dione de Graaff!

De sporten die je normaal gesproken nooit of amper kijkt zijn ook mijn favoriet. Hou van wielrennen en zwemmen maar dat volg ik altijd al wel, nu juist zin in handboogschieten en kanoën en triathlon.
Gewichtheffen vind ik ook supertof maar ik heb ooit een compilatie gezien van alle keren dat iemands schouder of elleboog uit de kom ging bij het liften en nu durf ik niet zo goed meer haha.

2 likes

Tip: via HBOmax kun je ook alles terugkijken! Ik had vanochtend geen tijd om handbal te kijken maar zit nu lekker alsnog de wedstrijd te kijken :person_playing_handball:

6 likes

Ik kijk rugby seven maar ik snap er zo weinig van
Wel veel :peach:

1 like

Een van m’n favoriete sporten bij de spelen!

1 like

Via Hbo Max kan je trouwens heel makkelijk zien wanneer welke sport is en ze volgen via daar

4 likes