Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik moet echt beter die schema’s in de gaten houden, ik dacht dat er geen turnen was vandaag, maar er doen vandaag alleen geen Nederlanders mee… Nouja dan maar terugkijken vanmiddag.

Vraag me af: zou er door al het coronagedoe ter plekke een gebrek een focus zijn?

Even in mijn pauze turnen kijken haha, die armen van die mannen :heart_eyes:

3 likes

Ja das ook mijn fout soms, als filter in de app had ik alleen NL aan staan…

Morgen is rond dezelfde tijd ook turnen!

1 like

Vind dit ook wel een beetje cru hoor. Natuurlijk is het allemaal super knullig, maar dit voelt een beetje als een trap na ofzo terwijl die sporters het zelf natuurlijk al erg genoeg vinden. Beetje ‘we hebben gewonnen en ze hebben verloren’ vibes.

2 likes

De start van de triatlon was wel echt knullig…

1 like

Haha feestje bij beachvolleybal. Die dj :joy::joy:

Heb het als achtergrond aan maar die chicks schreeuwen zo erg? Denk steeds dat iemand iets breekt ofzo

1 like

Echt ziek respect voor die vrouwen. Lijkt me niet te doen zo door dat zand

1 like

Ze zweten echt ook al bizar veel! Pittig hoor. Die pakjes vind ik ook zo bijzonder, zo naakt

1 like

https://www.ad.nl/andere-sporten/noorse-beachhandbalsters-weigeren-bikinibroekje-en-krijgen-fikse-boete~a7543368/
dit ook echt :roll_eyes:

1 like

Je hebt als vrouw ook wel echt liters zonnebrand nodig om beachvolleybal veilig te kunnen spelen zeg. Snap sowieso wel dat er laatst ophef was over het verplicht dragen van een bikini, niet echt een inclusieve sport hierdoor.

1 like

Zonde van die setpoint zeg

1 like

Vreselijk, echt discriminatie en niet van deze tijd. Hopelijk komt er snel verandering in

1 like

Ja kan me hier zo boos om maken, dat zo’n broekje dan zo klein mogelijk moet. En waarom, nergens om. Het maakt je niet aërodynamischer, je kunt er niets in verstoppen. Er is gewoon geen enkele reden voor. En natuurlijk alleen bij de vrouwen.

1 like

Dit lijkt me zo zwaar in die hitte in dat zand!

Niet normaal het verschil met mannen

2 likes

Ik zit het ook te kijken, maar na elke punt moeten ze dat broekje weer tussen hun billen vandaan vissen? Hoezo is dit acceptabel bij topsport, sterker nog: verplicht?! :rage:

Dat vooral, verplicht! Hoe kun je iemand verplichten met z’n billen bloot te gaan.

Overigens vraag ik me ook af hoe dat topje steun biedt. Maar dat is meer uit persoonlijk oogpunt :joy:

1 like

Hahaha ja dat zit ik ook te kijken. Die Zwitserse hebben nog soort van sport bh achtig :rofl:

1 like

Hahaha ik dacht net nog: best leuk toch die dj’s. Maar nu besef ik dat er natuurlijk helemaal geen publiek zit.

1 like