Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ja van de wedstrijden ‘s nachts accepteerde ik gewoon dat ik die niet kon zien. Een enkele keer zette ik de wekker als ik iets specifieks heel graag wilde zien. En dan was het overdag verder maar een deel van de dag en kon ik de rest van de dag doen wat ik verder nog moest doen. Maar nu wil ik echt alles kijken haha.

1 like

Vinden jullie het leuk als ik hier af en toe wat plaatst over hoe het in Parijs zelf is?

40 likes

Ik zeker!

4 likes

Ik ook in mijn chill outfit, heb een brioche gemaakt tijdens de hockey.

3 likes

Haha ik snap je helemaal. Ik heb daarom 2 weken vrij genomen zodat ik zonder scrupules de hele dag op de bank kan hangen met meerdere schermen voor me! Lekker overdreven maar echt zo heerlijk

5 likes

Ik al helemaal boos dat ze beloven skateboarden uit te zenden maar dat niet doen

Is het verzet naar maandag door de regen :sweat_smile:

1 like

Hadden ze met de tijdrit ook wel mogen doen, sta als een verzopen kat aan t parcours, haha

12 likes

Als het goed is, komt hierna turnen op NOS! :clap:

1 like

Ik zou het zo leuk vinden als Ellen van Dijk een medaille zou kunnen pakken. Negen maanden geleden moeder geworden en zeven weken geleden haar enkel gebroken.

Edit: wel doodeng dat het zo glad is zeg. Zeker voor haar met die enkelbreuk.

7 likes

Heb echt geen zin om sport te kijken nu, maar hoe fantastisch was gisteren?

Zie op Twitter allemaal Amerikaanse christenen meltdowns hebben omdat ze het laatste avondmaal hebben bespot en dat paard met ruiter op de Seine was kennelijk ook duivels, hahaha ze zijn allemaal zo boos. En Frankrijk gewoon steeds “meer gay, meer gay”. Echt respect voor Frankrijk voor deze show.

En ging kapot om dit:

Ook echt heerlijk dat wij de duurste boot hadden en alleen met Peru hoefden te delen en bijvoorbeeld Denemarken gebukt onder latten moest staan en andere landen op vissersbootjes stonden.

12 likes

Op HBO turnen met Engels commentaar

1 like

Waar kan je zien wat er allemaal gedaan wordt vandaag? En dan niet van de Nederlanders maar gewoon algemeen

Als je googelt op olympics programme 2024 krijg je dit

Kan je alles bekijken en ook de standen

1 like

Danku

Ben echt lui (en net een uurtje wakker :woozy_face:) en heb echt geen idee wat ik allemaal al gemist heb. Eigenlijk wel raar dat er nu al zo veel mensen weer naar huis kunnen 12 uur na de opening.

Ah jammer, had het Ellen van Dijk zo gegund.

2 likes

Alleen met Engels commentaar vanuit de zaal toch?

Ik heb gewisseld naar paard zodat ik alle Nederlanders kan zien, dus geen idee eigenlijk haha!

2 likes

Ook aan te raden: per ongeluk in slaap vallen tijdens het kijken. Heerlijk (onbedoeld) gedut net.

5 likes

Ik zat afgelopen week in de eurostar vanuit Londen. In mijn coupe zat iemand van het usa basketbal team vrouwen. Ze zat alleen niet op te letten en vergat uit te stappen in Lille( kwam er toen pas achter dat er dus ook een gedeelte in Lille is) Geen idee alleen wie t was haha. Vond t wel apart dat ze apart van haar team reisde. Ze zei dat de rest van haar team een latere trein had.
Ook goed dat zoveel de trein namen ipv vliegtuig. Zag ook veel sporters van team GBR op t station

3 likes

ik ging gisteren echt stuk toen ik dacht te zien dat ze noord en zuid Korea naast elkaar op de boot hadden gezet

maar het was Costa Rica, verder geen vlag die er ook zoveel op lijkt hahaha

2 likes