Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Turnen is op bbc one nu, kun je dat ontvangen?

1 like

Hoe vet is de locatie voor het beachvolley :star_struck:

2 likes

Ja zo vet! Heb nu beachvolleybal op grote scherm en turnen op de tablet ernaast. :grin: Heerlijke ochtend zo

Meestal zijn de kwalificaties erg moeilijk te volgen,vaak hebben landen wel van hun eigen land de rechten dus die zenden ze soms wel uit maar ik heb ook wel eens kwalificaties gekeken via een livestream van iemand in het stadion omdat er gewoon geen officiĆ«le streams waren :’) dus dat alles nu te volgen is voelt al als een hele upgrade

1 like

Toch maar even hbo max afgesloten om turnen en volleybal te kunnen zien :heart:

1 like

Ik ga het blijven herhalen, turnen kan je op livestream 3 van sporza volgen. Kan je vanuit je vakantiebestemming kijken. Als je perse op tv wil kijken dan kan je vrtmax downloaden daar staan alle livestreams ook op.

6 likes

Voor Nederland werkt dat niet :confused:

5 likes

Wat vraagt hij om je identiteit te bevestigen? Als het een telefoonnummer is dan mag je het mijne wel hebben.

4 likes

Oh heel lief maar ik heb het niet nodig, ik heb hbo max. Was gewoon nieuwsgierig dus ging nav je post even kijken.

1 like

Umz dat beachen gaat nu even niet zo goed bij NL. Hopelijk straks om 15 uur wel. Ik ben echt team stam/schoon!

Die tegenstanders zijn wel echt van die heerlijke stereotype Italiaanse macho mannen haha

1 like

Even een leuk ā€œweetjeā€: De luchtballon met ā€œvuurā€ (het zijn eigenlijk ledlampjes met waterdamp) die symbool staat voor het Olympisch vuur verbeeldt de uitvinding van de heteluchtballon door de gebroeders Montgolfier, die in 1873 de eerste vlucht maakte. Zonder mensen, maar met een schaap, een haan en een eend. Toen de ballon weer landde stond het schaap rustig te eten van het meegegeven stro, de haan en de eend zaten ineengedoken in een hoekje.

15 likes

Echt zielig voor de partner van die beach volleybal dude. Krijgt nu duizend vragen over die steven terwijl hij er niks mee te maken heeft.

4 likes

ik kan het Nederlandse hockey echt amper serieus nemen merk ik door de uniforme demografie hahaha :sob::sob:

2 likes

Ik wil simone zien maar moet om 12.15 weg :joy:

1 like

Kayla Nemour :heart_eyes::heart_eyes:. WTF die oefening

7 likes

Dit is toch fantastisch. Verliest zijn ring in de Seine en schrijft een soort poƫzie

https://x.com/TrackGazette/status/1817192909898133644

5 likes

Kun je ergens de volgorde van de teams zien? Als in, Hoelaat ze welk toestel hebben? Zit nu steeds te switchen tussen streams maar dat schiet niet op haha! Wil zoveel mogelijk Biles zien :joy:

2 likes

Oooohhh Simone. Ze is zo klein maar de kracht die uit haar bewegingen komt.

6 likes

Wat een mooie beelden van t surfen op de nos :heart:

3 likes