Haha echt he, 142cm aan power.
Doet me wel goed om die Chinese meisjes zo vrolijk te zien, zitten hele tijd te lachen en te geinen. Die Italiaanse dames kijken wel alsof je er geen ruzie mee moet krijgen, haha.
Haha echt he, 142cm aan power.
Doet me wel goed om die Chinese meisjes zo vrolijk te zien, zitten hele tijd te lachen en te geinen. Die Italiaanse dames kijken wel alsof je er geen ruzie mee moet krijgen, haha.
Niet normaal
De documentaire over haar op netflix is ook echt geweldig, en zo gaaf dat ze nu ook nog filmen en er meer komt.
Spontaan zin om te surfen, maar dan wel in Tahiti.
Echt he. Fantastisch om te zien
Waarom zijn die van China meisjes en die van Italië dames?
Wel echt sneu voor Jade dat ze weer op een OG de mist ingaat op zo’n manier, maar ook wel blij dat ze geen vloer finale heeft gehaald.
Denk omdat de Chinezen gemiddeld 16 jaar oud zijn? Ken de leeftijd van de Italianen niet.
Ben zo benieuwd of er met Simone iets aan de hand is met haar enkel… Lees op twitter verschillende verhalen maar denk dat haar sprong zometeen wel het eea duidelijk zal maken
Ook wel geweldig hoe Sanne en Lieke Wevers er weer staan.
Maar dat zijn ze niet haha. De Italianen zijn wel ietsje ouder inderdaad, maar meisjes staat gewoon heel vreemd vind ik.
Geen zin in die discussie. Als jij het raar vindt staan, dan is het zo.
Er is geen discussie? Ik wijs iemand er gewoon op dat het geen correcte manier is aangezien het al jarenlang een probleem is, er is verder ook niks aan de hand. Wel beetje jammer dat ze net bijna allemaal van de balk afgingen op hun beste toestel
Als ik er naar kijk zie ik bij China echt blije kinderen en bij Italie serieuze volwassen vrouwen, ookal zijn ze gemiddeld misschien even oud en trainen ze vast even hard en serieus. Maar ik noem een vrouw van 35+ vaak ook nog een meisje. Je kan toch niet ontkennen dat die Chinese vrouwen er jong uit zien.
Sneu NL dame tijdens skateboarden is gelijk gevallen (wel gelijk doorgepakt niks ernstigs maar wel kut voor de punten)
Edit: oh beste run telt dus is nog kans!
Klopt… Nationaal doen ze het dan allemaal keigoed en dan komen ze op een WK of OG en dan gaat het vaak mis, zo zonde. Het went ook nooit als fan helaas.
Wel bijzonder dat de Braziliaanse bij het skateboarden (muziek)oortjes in heeft?
Verkeerde volkslied bij basketbalwedstrijd Zuid-Sudan. Ze speelden die van Sudan, gaat lekker daar. Ligt politiek ook nogal gevoelig
Even een momentje van rust in mijn drukke turn-kwalificatieschema van vandaag Tijd voor een kleine update vanuit andere gebieden van Parijs
Handboogschieten
team vrouwen - 1/8e finale → gewonnen door naar de kwartfinale (vanmiddag 14.15)
Beachvolleybal
Van de Velde / Immers (m) → 1-2 verloren (poulefase)
Roeien
Scheenaard / Veldhuid – dubbeltwee herkansing (v)→door naar halve finale
Meester / Clevering → twee-zonder (v) → (heats) → door naar halve finale
Vier zonder (v) → (heats) → door naar de finale
Zwemmen
Tes Schouten – 100 meter schoolslag (v) → 5e (series) → door naar halve finale als 14e
Kai Westering – 100 meter rugslag (m) → 1e (series) → niet door naar halve finale op tijd
Zijn het geen oorbellen?
Zo veel respect voor Simone Biles. Wat een levende legende is deze vrouw. Ik hoop dat ze er zelf ook enigszins van kan genieten.