Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Niet deze Braziliaanse, er is er nog een die de haren vast heeft!

1 like

Hij doet amerikaanse verslaggeving haha zo leuk

2 likes

Ojaa inderdaad! Zie het nu
Wel gek ja, maar vind het ook echt lawaaierig op de achtergrond moet ik zeggen, lijkt me irritant als er net een kutlied voorbij komt en je net moet

3 likes

Ja kan het me goed voorstellen hoor! Was alleen verbaasd dat zoiets mag.

Wel echt heel erg leuk om eens skateboarden te kijken, vind het heel erg knap!

1 like

Hoe kijken jullie turnen met commentaar? De algemene stream van hbo is stil bij mij, vrt moet je belg voor zijn en bij nos ben je overgeleverd aan de programmering

Die Japanse meid van 14 is echt bad ass ( :skateboard:)

Bij ons in de skatehal was vorig jaar ek skateboarden en dat was zo vet, zat er ook ineens helemaal in terwijl ik er weinog van weet. Keet traint daar ook nog af en toe weet ik.

Is het turnen al afgelopen? Of kan ik dit nog kijken via hbo Max?

2 likes

Ja, je kan om 15u naar andere landen kijken.

Ok dit was het :sweat_smile: wat dom zeg, wist niet dat het een mogelijkheid qas

Waar is het commentaar van Snoop eigenlijk te zien/horen?

Ja had hem net op hbo Max opgezet maar zag ineens iets van schieten dus dacht shit heb het gemist

1 like

Ik vind schermen echt lame
Heb het meerdere spelen geprobeerd leuk te vinden maar vind er niks aan

1 like

In NL is schermen iig geen focussport (dus amper tot geen budget vanuit nocnsf) dus is het lastig. Tulen wordt gecoacht door z’n broertje en vice versa :sweat_smile:

6 likes

Op NBC.

Deze is leuk uit de oude doos Redirecting...

1 like

Voordat ik het gezien heb: cripwalking? Zo hard om gelachen :laughing:

Ja dus hahaha. Echt zo goed

Via Radio 1 luisteren vind ik ook echt heel chill. Word goed geschakeld tussen de onderdelen waar nederlanders aan mee doen.Ik ben op vakantie en kan niet de hele tijd naar mn scherm kijken als mn kinderen dat ook niet mogen :laughing: maar radio is een erg leuk alternatief.

2 likes

Hopelijk zenden ze zo het beachen met een aparte stream uit. Anders moet ik naar HBO.

Vrouwen skaten is echt heel leuk!

Ik kijk alles via hbo en werkt echt perfect

2 likes

Ik ben aan het schilderen en Radio 1 is echt top. Alles wordt zo fijn beschreven.

2 likes