Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Die tegenstanders zijn wel echt van die heerlijke stereotype Italiaanse macho mannen haha

1 like

Even een leuk ā€œweetjeā€: De luchtballon met ā€œvuurā€ (het zijn eigenlijk ledlampjes met waterdamp) die symbool staat voor het Olympisch vuur verbeeldt de uitvinding van de heteluchtballon door de gebroeders Montgolfier, die in 1873 de eerste vlucht maakte. Zonder mensen, maar met een schaap, een haan en een eend. Toen de ballon weer landde stond het schaap rustig te eten van het meegegeven stro, de haan en de eend zaten ineengedoken in een hoekje.

15 likes

Echt zielig voor de partner van die beach volleybal dude. Krijgt nu duizend vragen over die steven terwijl hij er niks mee te maken heeft.

4 likes

ik kan het Nederlandse hockey echt amper serieus nemen merk ik door de uniforme demografie hahaha :sob::sob:

2 likes

Ik wil simone zien maar moet om 12.15 weg :joy:

1 like

Kayla Nemour :heart_eyes::heart_eyes:. WTF die oefening

7 likes

Dit is toch fantastisch. Verliest zijn ring in de Seine en schrijft een soort poƫzie

https://x.com/TrackGazette/status/1817192909898133644

5 likes

Kun je ergens de volgorde van de teams zien? Als in, Hoelaat ze welk toestel hebben? Zit nu steeds te switchen tussen streams maar dat schiet niet op haha! Wil zoveel mogelijk Biles zien :joy:

2 likes

Oooohhh Simone. Ze is zo klein maar de kracht die uit haar bewegingen komt.

6 likes

Wat een mooie beelden van t surfen op de nos :heart:

3 likes

Haha echt he, 142cm aan power.

Doet me wel goed om die Chinese meisjes zo vrolijk te zien, zitten hele tijd te lachen en te geinen. Die Italiaanse dames kijken wel alsof je er geen ruzie mee moet krijgen, haha.

6 likes

Niet normaal :two_hearts:

1 like

De documentaire over haar op netflix is ook echt geweldig, en zo gaaf dat ze nu ook nog filmen en er meer komt.

2 likes

Spontaan zin om te surfen, maar dan wel in Tahiti.

4 likes

Echt he. Fantastisch om te zien :heart:

Waarom zijn die van China meisjes en die van Italiƫ dames? :sweat_smile:
Wel echt sneu voor Jade dat ze weer op een OG de mist ingaat op zo’n manier, maar ook wel blij dat ze geen vloer finale heeft gehaald.

1 like

Denk omdat de Chinezen gemiddeld 16 jaar oud zijn? Ken de leeftijd van de Italianen niet.

2 likes

Ben zo benieuwd of er met Simone iets aan de hand is met haar enkel… Lees op twitter verschillende verhalen maar denk dat haar sprong zometeen wel het eea duidelijk zal maken

1 like

Ook wel geweldig hoe Sanne en Lieke Wevers er weer staan.

Maar dat zijn ze niet haha. De Italianen zijn wel ietsje ouder inderdaad, maar meisjes staat gewoon heel vreemd vind ik.

1 like