Ah, top! Ik kijk eigenlijk nooit op Reddit maar dit ga ik eens proberen als de Sporza-tip van @stervis niet werkt Bedankt!
Op TV zou het ook kunnen op Één of Canvas/Sporza. De 2 Vlaamse, nationale zenders.
Ik heb geen TV, maar zij zenden ook beperkt live uit.
Met dat de Belgische turnmeisjes het zo goed doen, leeft dat hier wel momenteel.
Één heeft ook een reportage gemaakt over Belgym naar aanleiding van de OS. De bekenste turnster (Nina Derwael) werd gevolgd, dus die zender is wel geïnteresseerd in turnen. Was ook in het nieuws naar aanleiding van de mentale misbruiken en harde aanpak in de turnwereld.
Ja leuk he, dat ie gewoon langsliep en vroeg of hij mee mocht doen hij zut ook in een diepere spagaat dan ik in m’n 10 jaar ballet heb gekund hahaha
Ik zit met een schuin oog handbal te kijken maar wat een heftige sport is dat toch. Zo fysiek altijd met trekken, duwen, etc. Had er op de middelbare school al een hekel aan en weet meteen weer waarom
Oh dit geloof ik meteen haha, wat je nu op camera ziet is al heftig.
Nederlandse dames doen het goed trouwens, leuke opsteker voor deze spelen (met toch wel veel teleurstellingen)
Die Estavana Polman is zo’n leuk mens
haha ik ben alvast in een word-bestandje beetje aan het bijhouden wat er allemaal gebeurd vandaag (zodat ik niet op 't einde van de dag alles nog moet doen). Heb ik er bij gezet “Ps ben denk ik verliefd op Estavana Polman doei”
"Anna van der Breggen is op het circuit Fuji Speedway tijdens een laatste training voor de olympische tijdrit van haar fiets getrokken door een Japanse official, zo meldt Wielerflits.
De Nederlandse troef kwam daardoor ten val, maar er lijkt niets ernstig te zijn gebeurd, aldus Wielerflits.
De Japanse official had vermoedelijk niet in de gaten dat Van der Breggen, die samen met Annemiek van Vleuten trainde, een deelneemster is aan de tijdrit. De Japanners boden uitgebreid hun excuses aan Van der Breggen aan."
Jeetje hoe kan dit nou
Huuuuuh hahaha wtf, ook echt getrokken blijkbaar, als er gemeld moet worden dat ze ook nog gevallen is. Ze reed ook met Van Vleuten, hoezo twijfel je dan of de andere persoon in een oranje wielershirt ook meedoet???
Hahaha ja en hoe haal je het in je hoofd om iemand dan zo gevaarlijk van haar fiets te trekken?
Gisteren bij studio sport zei die oud judoka dat Nederland uit die negatieve “vloek” moet komen en ik dacht gisteren doe niet zo zweverig, maar ik begin hem steeds meer te begrijpen haha. Hij was overigens ook positief dat als er eenmaal een succes wordt geboekt, heel team oranje daar profijt aan kan hebben
NOS voegt ook toe:
“Het is na de misrekening van Van Vleuten, het plankje van Mathieu van der Poel en de botsing van Niek Kimmann met een official het vierde ongelukkige incident met een Nederlandse renner in Tokio.”
Ik denk idd dat we misschien toch maar complotdenkers moeten worden…
Godallemachtig wat spannend judo!
Edit: neeeee
Jammer ):
Ik heb het idee dat we alleen maar 4de plekken behalen: nu ook weer met judo. Eerder al oa met triatlon en zwemestafette
Wat is sport soms toch ook verschrikkelijk hè baal zo hard voor haar
Haha ik zag gister ook de tafeltennistafel (?) schoongepoetst worden, tijdens de wedstrijd. Heb gemist waarom dat gebeurde. Misschien iemand even haar hoofd neergelegd?
Gister… vannacht
Ze nemen het balletje met hun handen vast en het balletje raakt de tafel? Zekere voor het onzekere.
Ik heb door de OS ook altijd zo’n zin om weer een groepssport te doen, maar ik kan er echt slecht tegen als ik van die vaste trainingsmomenten zou hebben doordeweeks mmm
Zweet druppels?