Ja heel vreemd dit… Dit gun je niemand, zelfs Simone niet.
Maargoed ik ben nog steeds hier voor Russia 1 (als China fan, maargoed die zijn zo slecht dusja)
Ja heel vreemd dit… Dit gun je niemand, zelfs Simone niet.
Maargoed ik ben nog steeds hier voor Russia 1 (als China fan, maargoed die zijn zo slecht dusja)
Hoop dat het niet te erg is en dat ze haar andere finales nog wel kan turnen.
Ze is gewoon alles wat ik niet in het turnen wil zien. Ik ben een China fan dus dat zegt wel genoeg wat ik wel wil zien denk ik haha (al zijn die af en toe ook frustrerend hoor). En ik vind haar uitspraken af en toe irritant.
Op sprong en opzich vloer mag ze winnen hoor (vloer eigenlijk niet sinds 2018), maar balk mag ze niet eens in de buurt van een finale komen imo.
‘Simone Biles pulled out of the Olympic team final due to a “mental issue Simone is having” and not due to injury, per the NBC Sports broadcast.’
Ja dit is echt niet oke
Nu moet Rusland niet allemaal van de balk gaan vallen tho
Oh, waar naar voor dr! Ik las ook iets dat ze seksueel grensoversgrijdens gedrag heeft meegemaakt naar de vorige spelen toe/tijdens de vorige spelen waardoor ze dat soms herleeft, lijkt me heel heftig. Heb haar docu nog niet gezien, blijkbaar vertelt ze oa daarover dus ik ga kijken of die ergens te zien is
Dat zou me niet verbazen. Als je in je hotelkamer de reminder “Smile! You’re at the Olympics” moet ophangen (bron: haar IG), dan komt dat op mij over alsof het echt niet goed gaat.
De andere teamgenoot doet nu de 3e oefening. (Chiles brug en balk, Sunisa vloer)
Tijdje geleden dat ik shape of you nog eens heb gehoord haha. Het ging me wat te traag ofzo maar vond haar wel heel mooi sierlijk!
Gaat nog best wel spannend worden tussen Rusland en Amerika
Vind het wel jammer dat de presentatoren zo speculeren over Biles en zo expliciet benoemen dat ze nu wel staat te lachen en te dollen aan de zijlijn. Wie weet is ze nu zo blij/opgelucht omdat de druk er af is?
Ja idd, mentale staat/mentale problemen zijn niet zo dat het enkel slecht of enkel goed kan gaan, daar zit nuance in en ookal gaat het niet goed wilt dat niet zeggen dat ze nietmeer blij kan zijn voor haar teamgenoten!
Wat? Een mentaal probleem is niet altijd een medisch probleem?
edit: hou op man
“We zullen niet te veel speculeren”, lekker op tijd, meid. Daar zijn jullie al een uur mee bezig
Wtf hij zegt dat je het ook kan faken en heeft het over ‘geen zin’?!?!
Hij maakt het steeds erger zeg
Ja, ik zie het ook net. Hoop dat het inderdaad opgepikt wordt, vind dit echt niet oké.
Ah jammer, de 3x3-basketballers zijn uitgeschakeld
Ja vooral de mannelijke commentator van Sporza is echt dat je denkt…?! Die vrouw probeert het nog een beetje te fixen want die denkt ook van ik laat dat schandaal liever ff aan me voorbijgaan.
Maar wie had dit in godsnaam ooit gedacht 4 dagen geleden? Na die val van Chiles is het denk ik wel klaar voor Amerika. Echt, ik heb een week nodig om bij te komen van deze wedstrijd denk ik.