De andere teamgenoot doet nu de 3e oefening. (Chiles brug en balk, Sunisa vloer)
Tijdje geleden dat ik shape of you nog eens heb gehoord haha. Het ging me wat te traag ofzo maar vond haar wel heel mooi sierlijk!
Gaat nog best wel spannend worden tussen Rusland en Amerika
Ja idd, mentale staat/mentale problemen zijn niet zo dat het enkel slecht of enkel goed kan gaan, daar zit nuance in en ookal gaat het niet goed wilt dat niet zeggen dat ze nietmeer blij kan zijn voor haar teamgenoten!
āWe zullen niet te veel speculerenā, lekker op tijd, meid. Daar zijn jullie al een uur mee bezig 
Wtf hij zegt dat je het ook kan faken en heeft het over āgeen zinā?!?!
Hij maakt het steeds erger zeg
Ah jammer, de 3x3-basketballers zijn uitgeschakeld 
Ja vooral de mannelijke commentator van Sporza is echt dat je denkt�! Die vrouw probeert het nog een beetje te fixen want die denkt ook van ik laat dat schandaal liever ff aan me voorbijgaan.
Maar wie had dit in godsnaam ooit gedacht 4 dagen geleden? Na die val van Chiles is het denk ik wel klaar voor Amerika. Echt, ik heb een week nodig om bij te komen van deze wedstrijd denk ik.
Ja jemig dit is echt de ergste wedstrijd ever. China is volgens mij ook 8e

Edward Gal net geen 80%, jammer. Charlotte Dujardin (GBR) komt zo en de laatste Duitse moet ook nog, daarna de uitslag. Ik hoop dat we brons pakken maar ben er bang voor
Ja echt jammer! We zijn echt afhankelijk van foutjes van de rest nu.
Nina heeft het weer goed gedaan! Ik heb trouwens ook een klacht ingediend op de sporza website
Geweldige vloer van Rusland 
Melnikova vind ik zo mooi om te zien altijd, terecht dat ze eens benoemd is als meest elegante gymnaste!
Ik kan dit niet aan hoor!! Wat een spanning de hele tijd
Dit was idd echt overduidelijk damage control
China 7e? Wauw
Tipje: je kunt turnen ook op de BBC kijken!
Ik kijk wel verlaat, want ik had net bezoek, dus ik lig wel wat achter, haha
Ja die zijn echt geimplodeerd, maar die hadden ook niet het goede team gestuurd.