Biles zegt dat ze donderdag de AA-fiinale turnt.
Fijn om te lezen!
Lekker late to the party maar hopelijk kan Simone Biles later deze week weer turnen, ben wel een beetje fan van haar. Lijkt me een onmenselijke druk waar ze onder moet presteren.
Goed dat Simone voor zichzelf heeft gekozen, ze zag er ook heel gespannen uit net voor haar sprong. En ondertussen ben ik ook fan van haar teamgenoot Sunisa Lee, wat is zij goed zeg!
Ik vond Juttaâs vloeroefening ook heel leuk, echt een toffe choreografie.
Zo leuk om Anky van Grunsven weer eens te zien haha, bij Studio Tokio nu
Awh die judoka
De tranen bleven maar komen, zo sneu
Misschien een beetje off-topic, maar iedereen ziet er steeds zo goed uit bij studio Tokio, wie is hun visagist
Ben opgebleven om roeien te zien, het heeft gewerkt: 1 goud, 2 zilver en 1 brons in 5 races.
Youâre welcome
Echt een retespannende sport trouwens, bij de mannen dubbelvier âhet vlaggeschipâ ging het bijna mis en toen kwamen ze helemaal terug met een wereldrecord. En in een andere race werden de Britten in een verkeerde baan gewaaid was ook grappig.
Go go go AvV
Wat een prachtige nacht!! Twee keer goud, twee keer zilver en twee keer brons. Nu hopelijk nog heeeeel eventjes slapen
Ohh wat een nacht heb ik gemist, nu even het laatste deel van de tijdrit terugkijken
Zo dat is mooi wakker worden, wat een medailles Wat is Van Vleuten ook een topvrouw zeg, zo sterk terugkomen. Echt knap.
En de roeiers niet te vergeten na al die positieve testen en maatregelen.
Nu zeeeeeer benieuwd naar Dumoulin. Ik gun het hem zo
Evenepoel gaat goed!
Wat een nacht, wat een nacht!
Afgelopen nacht leverde maar liefst 6 medailles op:
Goud : Annemiek van Vleuten (tijdrit v)
Goud : roeien (dubbelvier)
Zilver : roeien (mannen dubbeltwee)
Zilver : roeien (vrouwen vier-zonder)
Brons : roeien (vrouwen dubbeltwee)
Brons : Anna van der Breggen (tijdrit v)
Hiermee komt de totaalteller voor Nederland op 9
Verder waren de Nederlanders ook succesvol in de groepsfases:
*Hockey (v): 5-0 winst tegen Zuid-Afrika
*Zwemmen: Arno Kamminga plaatst zich voor de finale van de 200 meter schoolslag
*Boksen (v): Fontijn behaald de kwartfinale
*Judo : Van Dijke en van ât End doen nog mee om de medailles. Van Dijke in de halve finale, van ât End in de kwartfinale.
*Windsurfen (RS:X-klasse m): Kiran Badloe heeft de toppositie in het klassement veroverd.
*Handboogschieten (individueel m): Sjef van de Berg en Gijs Broeksma zijn beiden individueel uitgeschakeld in de tweede ronde.
*Atletiek (100m v): Dafne Schippers gaat niet van start op de 100 meter om zich beter te kunnen focussen op de 200 meter.
Programma vandaag
Tom Dumoulin start om 8.56 op de tijdrit
Verder misschien nog interessant voor turnliefhebbers, de meerkampfinale bij de mannen begint om 12.15u
Is dumoulin een serieuze kanshebber?
Succesvol nachtje blijkbaar
Dumoulin valt altijd tegen en kwam echt over als een zeikerd in zoân docu van de NPO. Ik ben voor Van Aert
Edit deze docu, aanrader als je van de Tour houdt!
Bekijk Code Geel op https://www.npostart.nl/POW_04919570