Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Aaaah yes! Kende dr eigenlijk niet maar als je hoort wat ze vorig jaar allemaal heeft meegemaakt gun je haar dit nog 10000x meer! Zo mooi! :heart:

3 likes

Ah wat een mooie lach had ze toen ze aan kwam lopen :heart: Het is haar echt gegund

6 likes

Ik moet weer werken dus ga de turnen allroundfinale van de mannen niet verder kunnen kijken maar hoop dat Nagornyy wint haha, heb echt een soft spot voor hem.

2 likes

Haha ik ben juist voor Daiki Hashimoto, vind hem zo’n cutie. Maar Nagorny is wel heeeel goed.

1 like

Wat mooi dezelfde muziek als met Totilas!

Helaas voor nu vierde maar wát een paard, zo jong nog, echt een kanshebber voor de Olympische Spelen van 2024.

Nu Isabel, wat een amazone is zij toch :star_struck:

1 like

Jaaa, Daiki Hashimoto heeft goud! Hij was echt zoooo goed. :heart_eyes::hugs:

4 likes

Ja dat is altijd. De ringen vergen echt veel kracht

1 like

Hij is zo jong ook nog, 19 toch? :open_mouth: Wel heel cool!

2 likes

Een goede dag voor teamNL. Er werden 8 medailles verdiend, het meeste ooit op één dag in de Nederlandse olympische historie.

Het programma voor morgen

5 likes

Ik vind die Roy bij studio sport echt een mooi positief persoon

3 likes

Ik vond ze er wek grappig uitzien zo samen haha, de hoedjes zijn blijkbaar ook een ding geworden op twitter :sweat_smile:, ze doen het wel heel goed met roeien!

4 likes

Ook heel leuk om te zien hoe het Fiji rugbyteam zingt na hun winst :stuck_out_tongue_closed_eyes: Watch Fiji rugby sevens team break into ‘Da Sa Qaqa’ song at Tokyo Olympics 2020 after winning gold | 7NEWS

1 like

Ja! Wat een mooie vent zeg

1 like

Ik zocht net de judo match op want ik was benieuwd geworden. Toen vond ik dit:

Zelfde tegenstanders toch? Dus eerder dit jaar hebben ze ook al tegen elkaar gevochten lijkt het

1 like

Werd toevallig wakker dus dacht dan maar even zwemmen kijken.
:2nd_place_medal: zilver voor Arno Kamminga!
Hij komt nèt te kort in de finale van de 200 meter schoolslag

Femke Heemskerk plaatst zich als 6e voor de finale van de 100 vrij! Deze wordt morgen gezwommen

13 likes

En :3rd_place_medal: brons voor de dames licht twee,. Ze lagen op gouden positie, maar verloren op de laatste meters!

7 likes

Beachvolleybal is echt spannend

1 like

Ik was even bang dat ze het zouden weggeven na die voorsprong.

1 like

Heerlijk Stam en Schoon eens volledig in beeld. Zo spannend, ze moeten winnen.

Vooral ook hoe Stam en Schoon hier op de OS staan, na een super spannend OKT.

1 like

Wat is nu het vervolg want de commentator was daar niet erg duidelijk over? Volgende wedstrijd bij winst door en bij verlies einde toernooi?