Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik vind boogschieten best wel leuk om te kijken kom ik achter. Snel, overzichtelijk maar toch spannend. Grappig ook hoe ze met een loep gaan inspecteren als ze twijfelen over in welke ring de pijl zit.

6 likes

Ik vond het wel grappig dat ze net bij het handboogschieten met een loep gingen kijken of de pijl wel of niet de lijn had geraakt. Met alle technologie die je in andere sporten hebt, gebruiken zij nog een loep.

6 likes

Haha same!

2 likes

Ze gaan nu naar een tussenroden. Maar hoe die eruit ziet weet ik niet.

1 like

NOS zegt ā€œAfhankelijk van de duels in de andere groepen gaan Stam en Schoon door naar de achtste finales of de tussenronde.ā€

2 likes

Badloe is echt goed bezig! Met z’n Avatar pijl, krijg telkens nostalgische emoties haha

Ik wilde hem eerst niet leuk vinden omdat ik het van Rijsselberghe zo gegund had, maar ik ben om haha

2 likes

Ik baal echt dat ik vandaag de hele dag moet werken, want ik wil echt wat turnen kijken. Ik denk dat ik het maar een beetje combineer met radio en af en toe een stukje kijken op mobiel haha.

Het is echt een schatje, ik ben fan :heart:

1 like

Leuk, veel handboogschieten vandaag. Is voor mij echt de verrassing van de Olympische Spelen, haha.

En ik vind Steve Wijlen ook echt een schatje :smiling_face_with_three_hearts:. Jammer dat het nu niet zo goed gaat.

Jammer alleen dat nu alle Nederlanders zijn uitgeschakeld :frowning:

Ik vind handboogschieten ook echt een leuke sport om te kijken! Hockey vind ik weinig aan, maar vanmiddag nog wel turnen gelukkig.

Hoe laat is turnen? :innocent:

Vanaf 12:50!

2 likes

Kut, ik heb van 1-2 een afspraak :sob::sob:

Baal echt dat ik turnen niet kan zien! :sob:

Gaat de NOS het turnen live uitzenden? Ben bang dat ze hockey er voor houden.

Op de website van de NOS staat 13.50 meerkampfinale als uitzending @Hippe_kikker misschien voor jou ook handig!

2 likes

Oe Nice! Thanks :relaxed:

Misschien wel op Sporza of bbc!

1 like