Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Turnen is op Canvas te zien met Vlaams commentaar!
(kan ik in NL gewoon op tv ontvangen)

1 like

Ah nice, thanks!

KPN op 30

2 likes

Lijkt me vet moeilijk, op de balk en dan van die keiharde dancemuziek erachter. :unamused:

Ah Lieke viel net met der laatste sprong op vloer.

Oh mn broertje appt dat bij hockey iemand een stick tegen het hoofd had gekregen van NL

Oh ik lees dat het de hoofden tegen elkaar was.

Noo, ik keek op BBC, omdat ik de commentatoren leuker vind, maar heb dus net Lieke gemist, omdat ze daar niet op focussen. Zo irritant dat elk land andere deelnemers laten zien.

Op Canvas lieten ze het ook niet zien

1 like

Discovery ook niet…

Oh :joy: dan zijn ze allebei stom, haha.

1 like

Ja ik kijk op discovery+ daar heb je een stream voor elk toestel dus kan je zelf kiezen wat je kijkt.

1 like

Ja ik had dus alles aan, want wist niet waar ze bezig was. Weet jij waar ze zo heen moet?

Sprong

1 like

Wat heeft ze op dr enkels zitten :sweat_smile:?

Lieke bedoel je? Volgens mij tape. Zat er wel stevig op

Ja tape maar met een soort bulten ter versterking ofzo?

Oh de bulten heb ik gemist :laughing:

1 like

Ik val ook ineen in de Olympische spelen haha. Maar top dat Duitsland lange broeken draagt - ga er vanuit dat de meiden dat willen en top dat het mag.

En oef meteen dat tape eraf bij Lieke - au. :sweat_smile: dat spul zit altijd zo strak

Wat een mooie oefening op de balk van Urazova. :heart_eyes:

3 likes

Iedere keer als ik die vloeroefening en choreo van Nina zie, heb ik last van plaatsvervangende schaamte. Met die rare moves.

3 likes

Yes kan ook kijken nu

@Lula die stukjes om oefeningen aan elkaar te knopen vind ik altijd zo awkward :joy: Doe maar gewoon niet

1 like