En voor de mensen in NL https://twitch.tv/courtyardtapir
Ik zie nu pas wat van het schoonspringen, echt heel knap dit!
Nou die vloerfinale van het turnen was zeer teleurstellend⦠Hopen dat sprong beter is, kom op Andrade!
Sprong wordt nu ook uitgezonden op NOS
Ik ben altijd zo verbaasd over dat turnen. Hoe dóen mensen dit? Ik kon niet eens bokspringen.
Ahww die Jade Carey, ik vind haar zo aandoenlijk of zo. En dan ook nog zoān fout, arm meisje
Ja, zeg dat! Zo sneu
Ik vond het vooral boven verwachting dat Australiƫ ze niet compleet heeft ingemaakt. De poulefase was zo slecht
Echt zo sneu voor Jade jemig. Ik wilde wel dat Rebeca ging winnen, maar absoluut niet zo (Rebeca was ook matig).
Maar Yeo, wow!!
Die man is matig, maar Celine van Gerner is wel echt leuk!
Hahaha dit is volgens mij best vaak zo. Bij vrouwensporten wordt er dan een goede vrouw als commentator bij gevraagd en dan een matige man erbij. Herbert/Roxane bij wielrennen, bijna alle vrouwelijke voetbalduiders en dit.
Ja nouja die man is een beetje een algemene commentator (niet turnen specifiek) en dan heb je Celine bij de vrouwen erbij en Axel Quist bij de mannen erbij.
Die man (ik weet even niet hoe hij heet) was tijdens het EK wel echt verschrikkelijk. Ik luister nu niet dus weet niet of hij nu aardiger is.
Bij de olympische spelen doen Axel en Celine het heel de tijd samen die man van het EK is er niet meer bij.
Oh ik heb net 1 minuutje geluisterd en herkende de stem van Axel niet. Beter!!
De mannelijke commentator van de NOS maakte bij het mannenturnen in ieder geval een paar fouten qua feitjes (de ene dag was Daiki Hashimoto 19 en nog high school student, de volgende dag was hij 17?!) dus zijn feitjes neem ik met een korrel zout, haha. Super slecht eigenlijk, hoe moeilijk is het om wikipedia even te openen
Maar wie had dat nou gedacht, Skinner een zilveren medaille! Echt een leuk podium met Andrade, Skinner en Yeo.
Alleen voor Jade Carey wel echt hartverscheurendā¦
Zo ik zou als die Spanjaard wel echt hard balen dat het zoooo nipt is
Oh neeā¦
Ik heb wel een stuk gezien maar de val niet, wat heftig
Die Spanjaard was sowieso veel beter
Ik vind dit zo bizar he. Dit gebeurt dus vaker. We drijven die beesten tot het uiterste, waarbij ze dus zo ernstig gewond kunnen raken dat ze ingeslapen moeten worden? Echt, waarom doen we hier allemaal aan mee?