Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ook twee mannen zometeen die gewoon even hard fietsen

Yes lekker zowel Lavreysen als Hoogland in de finale!

1 like

Hahaha ik kom er nu pas achter dat het geen zweet is. Was al een theorie aan het bedenken over dat door hun voorovergebogen houding het zweet daar naartoe stroomt ofzo :sweat_smile:

1 like

Lol wel even een ander tempo dan bij NL net

Wow wat spannend dit!

Zo blij met de NOS app, je kan (op een iPhone iig) gewoon live meekijken en forummen tegelijkertijd. Wat een technologie toch in 2021 :clown_face:

5 likes

Ik hoop echt dat ze winnen

1 like

Haha zo sad, staat je dochter even in het veld - goal tegen. Top voor NL!!

1 like

Yess gaat lekker!

Oh ja, herkenbaar. En die harde, snelle bal. Ik “moest” altijd hockeyen op school en mijn moeder heeft het echt geprobeerd het mij leuk te laten vinden, want zij speelde op hoog niveau, maar ik liep het liefst naar de andere kant van de bal op. En die ouders op en rond het veld
 brrr

1 like

Ik had zo gehoopt op springsport bij de NOS maar ofc staat hockey op
waar kan ik het meekijken zonder account?

woehoe 3-0 !!

BBC

Thanks!

Ik zag net een stukje van de moderne vijfkamp op de BBC, het paard van de nummer 1 weigerde (in eerste instantie al om het parcours op te gaan en daarna nog bij wat hindernissen) en oh, hoe ze met hem omging, zo zielig :pleading_face:

Ik ben echt aan het genieten van de hockey finale!

6 likes

Oh het springen staat zo zwaar vandaag, gaat van alles mis. Niet zo lekker om naar te kijken :disappointed_relieved:

1 like

Jaaaa zo leuk weer goud!!!

Maar ach die keepster van Argentinie die getroost werd door de scheidsrechter

6 likes

Heerlijke sportdag zeg. Vond het baanwielrennen vanmorgen echt superspannend. En nu ook nog goud met hockey, en straks Sifan Hassan. Helaas komt er bezoek tijdens haar race, zou het sociaal geaccepteerd zijn om met radio 1 aan op de wc te gaan zitten?

3 likes

Hahahaha natuurlijk! Gelukkig is het de 10 km niet :wink:

1 like