Gewoon de tv op de achtergrond aan zetten/laten.
Ah ja Ierland⊠wat een lul die ruiter.
En sowieso een zwaar parcours weer
Yess, wat een mooi goud voor de hockeyvrouwen! Ik kon nu pas kijken (was werken) maar heb het net even teruggekeken! Mân vader moest ook echt stilhouden en niet met zijn gezichtsuitdrukking verraden wat er was gebeurd.
Ben ook zo benieuwd naar Sifan dadelijk! Daarna wel naar de tandarts, dat is dan minder haha
Het is maar zo kort, kun je het niet gewoon even aanzetten op je telefoon? Ik zou dat zelf gewoon doen haha
Wat een contrast hoe Hassan op kwam tov die anderen haha
Hilarisch, die opkomst, met de âvrolijkeâ Sifan HassanâŠ
ik zit helemaal te schreeuwen naar de tv
Ah jammer! Alsnog brons
Oei zou ze hier zelf blij mee zijn? Ik hoop het wel!
Ja ze zegt dat ze er blij mee is. Gelukkig maar, en terecht!
En ze is nog niet klaar!
Ik zit me zo te verbazen over dat Tokyo 2020 overal. Als je dan over 10/20 jaar terugkijkt, dan begrijp je dan nog waarom dat jaartal niet klopt? Is dat gedaan om het logo niet te hoeven veranderen?
Morgen nog de 10k
Ja, samen met Annemiek van Vleuten en de baanwielrenners is ze sowieso nu al geweldig met twee medailles!
Ze hebben het inderdaad zo gehouden om het logo niet te hoeven veranderen, zodat ze alles wat al geproduceerd was (vlaggen etc) niet weg hoefden te gooien en âgewoonâ alsnog konden gebruiken.
Ik vind het wel fijn dat ze het zo hebben gehouden, anders heb je straks overal staan Londen 2012 - Rio 2016 - Tokio 2021 en dan is het niet meer zoân mooi rijtje.
Bijna alles was al geregeld, tot aan het beddengoed toe dat vervang je niet âevenâ (en gelukkig maar, zo zonde anders)
Ik ben heel benieuwd hoe Nederland het gaat doen bij de 4x100. Hoop vooral voor Schippers dat het supergoed gaat, gun haar echt nog een medaille
Dat losse haar van die meiden trouwens haha, hoe kan je daar comfortabel mee rennen joh
Shiiiiitt
Ah neeeeeee kut man
Waarom stopten ze? Of mochten ze niet door?