Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Gewoon de tv op de achtergrond aan zetten/laten.

3 likes

Ah ja Ierland
 wat een lul die ruiter.

En sowieso een zwaar parcours weer

Yess, wat een mooi goud voor de hockeyvrouwen! Ik kon nu pas kijken (was werken) maar heb het net even teruggekeken! M’n vader moest ook echt stilhouden en niet met zijn gezichtsuitdrukking verraden wat er was gebeurd.
Ben ook zo benieuwd naar Sifan dadelijk! Daarna wel naar de tandarts, dat is dan minder haha

1 like

Het is maar zo kort, kun je het niet gewoon even aanzetten op je telefoon? Ik zou dat zelf gewoon doen haha

Wat een contrast hoe Hassan op kwam tov die anderen haha

5 likes

Hilarisch, die opkomst, met de “vrolijke” Sifan Hassan
 :rofl:

7 likes

ik zit helemaal te schreeuwen naar de tv

Ah jammer! Alsnog brons

Oei zou ze hier zelf blij mee zijn? Ik hoop het wel!

1 like

Ja ze zegt dat ze er blij mee is. Gelukkig maar, en terecht!

8 likes

En ze is nog niet klaar!

1 like

Ik zit me zo te verbazen over dat Tokyo 2020 overal. Als je dan over 10/20 jaar terugkijkt, dan begrijp je dan nog waarom dat jaartal niet klopt? Is dat gedaan om het logo niet te hoeven veranderen?

Morgen nog de 10k :slight_smile:
Ja, samen met Annemiek van Vleuten en de baanwielrenners is ze sowieso nu al geweldig met twee medailles!

2 likes

Ze hebben het inderdaad zo gehouden om het logo niet te hoeven veranderen, zodat ze alles wat al geproduceerd was (vlaggen etc) niet weg hoefden te gooien en ‘gewoon’ alsnog konden gebruiken.
Ik vind het wel fijn dat ze het zo hebben gehouden, anders heb je straks overal staan Londen 2012 - Rio 2016 - Tokio 2021 en dan is het niet meer zo’n mooi rijtje.

6 likes

Bijna alles was al geregeld, tot aan het beddengoed toe :wink: dat vervang je niet ‘even’ (en gelukkig maar, zo zonde anders)

1 like

Ik ben heel benieuwd hoe Nederland het gaat doen bij de 4x100. Hoop vooral voor Schippers dat het supergoed gaat, gun haar echt nog een medaille

Dat losse haar van die meiden trouwens haha, hoe kan je daar comfortabel mee rennen joh

1 like

Shiiiiitt

Ah neeeeeee kut man

Waarom stopten ze? Of mochten ze niet door?