Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Oh maar echt, ik werd echt kwaad van hem! Arm arm paard.

Verkeerde wissel

Jeetje die Italiaan, wat een tempo joh! Echt leuk!

1 like

Ik heb alweer een aantal jaar geleden een programma gezien met Sifan Hassan. Is me altijd bijgebleven. Ze was bijvoorbeeld heel open over hoe moeilijk ze het had toen ze net in NL kwam en de strijd tussen het geloof en hardlopen. Dacht ook dat haar moeder teleurgesteld zou zijn omdat ze geen hoofddoek draagt, een korte broek draagt met sporten, niet vast etc. Sinds die ‘docu’ echt nog meer respect voor haar.

Voor de geĂŻnteresseerden:

9 likes

Weer een verkeerde wissel trauma d’r bij :cry:

1 like

Alsof we die nog niet genoeg hadden

Ook daarna als een boer met kiespijn op de foto :sob::sob:

Wat vreselijk om al die vallende paarden te zien. Echt walgelijk deze beelden :sob::sob:

2 likes

Nou dit wilde ik net zeggen, wat naar

Komt echt in de buurt van mishandeling hoor. Zo zielig als ze er niet overheen kunnen en vallen

Is Beauville Z een ander paard dan Beauville? :sweat_smile:

1 like

Nee is hetzelfde paard! Die Z geeft de fokker aan, meestal meestal wordt die bij de ‘roepnaam’ weggelaten

3 likes

Aha! Weer wat geleerd

Pff dat moment ook tussen Schippers en van Hunenstijn. Lijkt me ook zo frusterend als je dan later in de estafette pas aan de beurt bent maar door een foute wissel ĂŒberhaupt niet meer aan lopen toe komt. (+dat dit eigenlijk je enige wedstrijd is waarop je uitkomt, ja van Hunenstijn liep ook de 100m maar deed alleen de series daar)

Dat denk ik ook. Nog erger: grote dieren laten dansen. Dressuur is vast hartstikke moeilijk, maar ik vind het ook echt niet meer van deze tijd. Beren laten we ook niet meer dansen.

4 likes

Deze penaltyserie bij de voetbalfinale vrouwen was wel echt dieptriest :joy:

1 like

Het aftellen is begonnen
 Morgen de laatste volle dag op het programma en dan komen de Spelen zondag alweer op z’n eind :slightly_frowning_face: Morgen wel weer volop medaillekansen dus dat belooft wat!

Ps. Ik ben al bezig met m’n overzichtje maar wat een hoop verschillende zwemafstanden heb je lol

5 likes

Is bij het EK voetbal ook niet gedaan. Dat bleef ook euro2020.

September 2019 was ik in Japan en werden de spelen al volop gepromoot voor 9 maanden later.
Marketing was al volop aan de gang. Ze zijn officieel ook pas in april - mei (?) verschoven. Er is eerst nog sprake geweest om ze paar maanden op te schuiven ipv jaar.

1 like

Zo jammer! Ik volg het hele jaar veel sport, maar voelt heel saai om straks weer focus te hebben op 1 sport, in plaats van meerdere hoogtepunten op een dag.

1 like

Over een half jaar alweer winter spelen :slight_smile:

11 likes