Ik zit me ook al te verbazen over de muziekkeuze. Snap het niet zo goed in deze context.
Volgens de commentator hebben ze gekozen voor internationale muziek om de hand uit te reiken naar de wereld ofzo. Vind het er ook niet echt bij passen nee
Volgens mij staat de cd ook op repeat, ik hoor nu voor de tweede (derde?) keer bepaalde nummers
Hahaa “en het muziekbandje wordt opnieuw opgestart als we nu naar de laatste landen gaan”
Vreselijk
Er bestaan ook niet meer klassieke nummers dan alleen deze 10 (weet t aantal niet) natuurlijk
Waarom kijk ik dit eigenlijk nog, het is zo saai
Ja vind ik ook. Sommige outfits zijn zo lelijk, Italië nu ook Lekker fashionland hoor!!
Ja ik vind dat ook de €5,99 zeker waard!!
Opening helaas moeten missen maar ga morgen zeker kijken!
Leek wel of de ondertiteling sneller was dan de spreker
Wat vinden jullie van suzanne schulting? Ik vond haar eerst wel leuk maar ze popt nu overal op en is zó gretig en vol zelfvertrouwen. Good for her hoor maar erger me er een beetje aan merk ik. Dan gun ik het juist anderen meer dan haar.
Wel zin in morgen, schaatsen en shorttrack
Ik zit nu deze aflevering van Andere Tijden Sport te kijken over de viermansbob die in 2010 niet van start is gegaan. Het is toen helemaal langs mij heen gegaan, maar poeh wat heftig de reacties die de stuurder toen heeft gekregen. En wat een gebrek aan empathie van die coach ook.
Ik denk dat je als topsporter wel een beetje arrogantie nodig hebt haha, als je verder buiten je sport gewoon een leuk persoon bent maakt het ook niets uit. Ik weet nog dat over Sven Kramer ook vaak gezegd werd of dat hij niet tegen zijn verlies kan (goh) nou die zit wel mooi er al sinds 2006 erbij.
Oke, ik moet wel toegeven, Jorrit Bergsma trek ik dan weer niet goed.
Zo ik heb wel echt zin in morgen, meteen in de ochtend al een mooi schaatsonderdeel op het programma
En zondag de 5K met Kramer, Roest, Bergsma en die VdPoel. Belooft ook interessant te worden!
Wat mooi dat ze zo open en eerlijk vertelt, daar kan je toch alleen maar respect voor hebben.
Jammer dat ze er weer zo’n lelijke headliner aan geven. Dat dekt het verhaal totaal niet.
Kijkt iemand nu studio peking? Echt mooi die oude beelden van die ouders die hun dochter zo lekker nuchter opbellen hahah
Het is ook zo krom dat er tijdens de ceremonie werd gezegd dat er geen discriminatie mag bestaan in het olympisch dorp etc, en dat dat dorp dan staat in een land met systematische discriminatie en zelfs genocide
Haha ja zou goede tv zijn als het hem lukt. Die mensen kunnen niet eens vrijuit spreken, “stop, ik moet even wat tegen haar zeggen”