Kan Sjoerd een keer een podcast beginnen, zo fijne stem
Staat dat open voor iedereen, is het een publiek persoon verder? Ben wel benieuwd!
Dat relletje is gedeeltelijk natuurlijk ook knip en plakwerk om zoveel mogelijk sensatie te geven. Als je de aflevering kijkt dan zie je dat Schouten eigenlijk geen naam noemt maar de coaches wel en dan wordt de suggestie gewekt dat het over Wust gaat. Terwijl het logischer is dat het over ADJ zou gaan. Dan kan je je nog afvragen of het oké is maar ja eerste emoties na een wedstrijd dan worden er wel vaker domme en niet-gemeende dingen gezegd.
Lekker aerodynamisch toch
O echt? Ik bedoel het ADJ stuk, want dat knippen en plakken daar ben ik het mee eens
Zinnnn in!
Ik heb wel geluk met m’n werk, ik kan gelukkig wat later beginnen. Tijdens het shorttrack ben ik wel aan het werk maar wil ik gaan luisteren via de radio
Ja ik lees mee op een schaatsforum af en toe en die hebben dat helemaal geanalyseerd en de desbetreffende race terug gekeken en kwamen tot de conclusie dat het over ADJ ging en niet over Wust
Toch wel een tegenvaller van De Jong, benieuwd of het genoeg gaat zijn voor een medaille
Ja niet verwacht! Benieuwd wat Schouten gaat doen
Denk het niet, wel jammer
Jeetje die Sablikova, vind het toch knap hoor
Tering zij is zo goed
Nee ik denk dat ze gaat knallen. Ze komt echt tering gefocust over en weet precies wat ze moet rijden
Ben wel beetje zenuwachtig
Gezicht van Lolo vertrekt al flink
O mijn god wat spannend
Jaaa wat goed!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zoooo wat goed
Yesssss!!!