Jaaaaaaaaaaa
Oh jongens wat mooi dit
Omggg wat een prachtige race!!!
Oooh wat is ze goed, wat een verschil ook nog!
Yessss! Wat was het spannend!
Spannend spannend! Heel knap!!
Zo heee wat goed
Jeetje dat ze het ook nog waarmaakt hè, vind ik misschien nog wel knapper. Iedereen verwachtte dit en zie het dan maar te doen
Yes yes yes! Prachtig en wat een concurrentie! Ik moest janken om Schouten haha.
En lollobrigida 2 gun ik haar ook echt
Top!!! Haha iedereen hier janken
Jaaaaaa zo goed! Echt zo blij dat ze de druk aan kon. Je kon de spanning zo van haar gezicht aflezen dat ik me een beetje zorgen maakte maar gelukkig kon ze ermee omgaan. Denk dat er ook wel een beetje druk van haar afvalt voor de volgende races nu ze 1x goud binnen heeft.
Ik leef ook echt zo mee dan, helemaal schreeuwend voor de tv alsof Irene me kan horen en een hartslag van 120. Zat ook helemaal te trillen van de spanning toen ze over de finish kwam.
Sorry maar wie of wat is ADJ? Heb al geprobeerd te googlen maar dat leverde niks op haha.
Antoinette de Jong.
Ja mooi dit! Ik zat ook helemaal in spanning. Ze wilde bijna in de verkeerde baan starten haha. Echt top en verdiend
Oh ja tuurlijk haha, thanks!
Wat voor ding geven ze die sporters??
Echt een afgrijselijke beker
Hahaha ik vind het wel grappig
ADJ (gebruik de afkorting meteen maar) komt wel heel erg verslagen over zeg. Hopelijk kan ze de knop omzetten.
Ja, en dat snap ik heel goed. Ze moest bijna huilen, maar kon tegelijkertijd wel heel koel de analyse doen. Hopelijk kan ze de knop omzetten!